• امروز : جمعه - ۱۵ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 5 July - 2024
1

تاکسی‌های برون شهری بهار_همدان و نارضایتی مردم

  • کد خبر : 219478
  • 13 تیر 1403 - 8:41
تاکسی‌های برون شهری بهار_همدان و نارضایتی مردم
هزینه دریافتی تاکسی‌های برون شهری خط همدان به بهار و بالعکس برای جابه‌جایی بسته‌های سفارشی مورد اعتراض شهروندان قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصرهمدان»؛ از مدت‌ها پیش هم نرخ کرایه این مسیر مورد اعتراض شهروندان است که سال گذشته هم بنابر اعتراضات شهروندان، پیگیری پایگاه خبری تحلیلی عصر همدان از مسئولین نتیجه‌ای نداشت.

نرخ کرایه‌ها افزایش یافت و به عدد ۱۷۰ هزار ریال برای هر نفر از مسیر همدان به داخل شهر بهار و بالعکس تعیین شد.

قبلاً نرخ کرایه ۱۳۰ هزار ریال بود و هزینه جابه‌جایی بسته در این مسیر مبلغ ۲۰۰ هزار ریال بود.

لازم به ذکر است در تشریح ابعاد بسته‌های سفارشی مشتریان باید گفت که این بسته‌ها غالباً بسیار کوچک و سبک هستند و جابه‌جایی بسته‌های بزرگتر و سنگین‌تر بحث جداگانه‌ای است.

سال گذشته نرخ کرایه‌ها ۵۰ هزار ریال افزایش یافت و نرخ جابه‌جایی بسته‌ها نیز صد هزار ریال افزایش یافت و به ۳۰۰ هزار ریال رسید.

یکی از شهروندان گفت: دیروز بسته سفارشی کوچک و سبکی را از ایستگاه تاکسی‌های بهار در همدان به یکی از رانندگان تحویل دادند و او نیز این بسته را تا بهار برای من حمل نمود.

وی در ادامه گفت: بسته سفارشی به‌دستم رسید و راننده از بنده درخواست وجه ۳۰۰ هزار ریالی را نمود که در کمال تعجب مجبور به پرداخت آن شدم.

این شهروند افزود: چرا یک بسته کوچکی که مکان زیادی را اشغال نمی‌کند، و وزنی هم ندارد، نرخ حمل و نقل آن دو برابر کرایه یک انسان است؟

لازم به ذکر است مشتری بیشتر این بسته‌ها، مردم عادی یا مغازه داران هستند که غالباً قطعات کوچک و سبکی را سفارش داده و خریداری نمودند.

با توجه به این‌که تاکسی‌های برون شهری تحت نظارت و کنترل شرکت خصوصی مسافربری هستند، باید از مسئولین مربوطه پرسید نظارت بر نرخ کرایه‌ها و حمل و نقل تا چه حد بر این شرکت‌ها اعمال می‌شود؟

پایان خبر/ع

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=219478
  • دیدگاه‌ها برای تاکسی‌های برون شهری بهار_همدان و نارضایتی مردم بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.