• امروز : دوشنبه, ۱۶ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 7 October - 2024
3

تاخیر یک ماهه در شروع پروژه فاضلاب فامنین

  • کد خبر : 184975
  • 05 خرداد 1402 - 11:24
تاخیر یک ماهه در شروع پروژه فاضلاب فامنین

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان در فامنین گفت: مقرر بود شروع به کار پروژه در ابتدای خرداد باشد که به دلیل بروز مشکلاتی و رفع آنها آغاز به کار پروژه در اواسط خرداد ماه ۱۴۰۲ و یا حداکثر تا اول تیر ماه به تاخیر افتاد که انشاءالله در موعد مقرر آغاز خواهد شد. […]

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان در فامنین گفت: مقرر بود شروع به کار پروژه در ابتدای خرداد باشد که به دلیل بروز مشکلاتی و رفع آنها آغاز به کار پروژه در اواسط خرداد ماه ۱۴۰۲ و یا حداکثر تا اول تیر ماه به تاخیر افتاد که انشاءالله در موعد مقرر آغاز خواهد شد.

ب️ه گزارش عصر همدان؛فرماندار فامنین در ادامه  پیگیری‌ها برای رفع مشکلات حوزه آب و فاضلاب شهرستان به دیدار  مهندس بختیاری فر مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان و معاونین وی رفت .
فرماندار فامنین در این دیدار  ضمن تقدیر و  تشکر از مسئولین  استانی  که دغدغه مشکل آب مردم فامنین را دارند، گفت: اداره آب شهرستان و استان  با توجه به کاهش نزولات آسمانی و تنش آبی در شهرستان به منظور تامین آب پایدار در شهرستان تلاش می کنند.
️سید روح‌الله حسینی با تقدیر  از زحمات آقای گشانی، مدیر آب شهرستان  ادامه داد:    مدیر این اداره و همکاران وی برای خدمت به مردم شریف فامنین و رفع مشکلات آبی به صورت شبانه روزی تلاش می‌کنند.
️در ادامه فرماندار فامنین برخی مشکلات حوزه آب و فاضلاب شهرستان را بیان و درخواست مساعدت برای رفع این مشکلات را مطرح کرد.
️ بختیاری فر نیز در این جلسه با بیان دلایل تاخیر در شروع پروژه فاضلاب شهرستان گفت:مقرر بود شروع به کار پروژه در ابتدای خرداد باشد که به دلیل بروز مشکلاتی و رفع آنها آغاز به کار پروژه در اواسط خرداد ماه ۱۴۰۲ و یا حداکثر تا اول تیر ماه به تاخیر افتاد که انشاءالله در موعد مقرر آغاز خواهد شد.
️مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان افزود: دکتر حاجی بابایی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی هم دو مجتمع آبرسانی برای استان را پیشنهاد داده‌اند که شامل عربلو از بخش قهاوند و بخش پیشخور فامنین است و مقرر شد طرح آن آماده و برای قرارگاه ارسال گردد.
️وی در خصوص قرارداد اول قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) نیز خاطرنشان کرد:  ۱۶۰ روستا تحت پوشش قرار گرفتند که ۲۰ روستای بالای بیست خانوار شهرستان فامنین در این طرح را شامل شده است و برای این روستاها اقداماتی همچون حفر‌چاه، لوله گذاری، خط انتقال، ایجاد حوضچه، نصب انشعابات و نصب کنتور و…  انجام شد اما با توجه به اتمام رقم ریالی اعتبارات ، در قرارداد دوم این روستاها در سطح استان به ۲۰۰ روستا افزایش پیدا کرده است و از  رئیس اداره آب شهرستان خواسته ام با اولویت بندی بر اساس جمعیت بالای ۲۰ خانوار و روستاهایی که تنش آبی بیشتری دارند، روستاها انتخاب شده و به قرارگاه معرفی گردند.
انتهای پیام/ حسینی
لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=184975
  • دیدگاه‌ها برای تاخیر یک ماهه در شروع پروژه فاضلاب فامنین بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.