• امروز : یکشنبه - ۳ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 23 June - 2024
2

تئاتر “نَقل سرخ”، در همدان به روی صحنه می رود

  • کد خبر : 19731
  • 20 شهریور 1398 - 19:59
تئاتر “نَقل سرخ”، در همدان به روی صحنه می رود

سرپرست واحد نمایش حوزه هنری استان همدان گفت: نمایش “نَقل سرخ” که روایتگری مَشکی آب از واقعه کربلاست، ۲۳ الی ۲۹ شهریورماه به همت واحد نمایش حوزه هنری استان همدان، در تالار فجر به روی صحنه می ­رود. به گزارش عصرهمدان، سرپرست واحد نمایش حوزه هنری استان همدان، محمدرضا باباخانیان با اعلام خبر اجرای تئاتر […]

سرپرست واحد نمایش حوزه هنری استان همدان گفت: نمایش “نَقل سرخ” که روایتگری مَشکی آب از واقعه کربلاست، ۲۳ الی ۲۹ شهریورماه به همت واحد نمایش حوزه هنری استان همدان، در تالار فجر به روی صحنه می ­رود.

به گزارش عصرهمدان، سرپرست واحد نمایش حوزه هنری استان همدان، محمدرضا باباخانیان با اعلام خبر اجرای تئاتر “نَقل سرخ”  گفت: نمایش “نَقل سرخ” با مضمون مذهبی، روایت شهادت حضرت عباس(ع) از زبان یک مَشک آب است به نمایش در خواهد آمد.

باباخانیان تعداد عوامل این نمایش مذهبی را ۱۰ نفر اعلام کرد و گفت: آرش عباسی نویسنده و مصطفی کرمی راسخ کارگردانی این اثر را عهده دارند و ۶ بازیگر اجرای این نمایش را انجام خواهند داد.

وی مدت اجرای این نمایش را ۷ روز در تالار فجر و راس ساعت ۱۹ عنوان کرد و افزود: در اولین اجرا که همزمان با مراسم افتتاحیه و امضای پوستر می باشد، از پیشکسوتان تئاتر استان نیز حضور خواهند داشت.

سرپرست واحد نمایش حوزه هنری استان همدان تئاتر مذهبی را از نیازهای مهم جامعه دانست و تصریح کرد: بیان مفاهیم مذهبی و اعتقادی از شاهراه هنر، بسیار موثر و حائز اهمیت است که این خلاء در استان به چشم می خورد و حوزه هنری امسال علاوه بر اینکه تئاتر “نَقل سرخ” را در ماه محرم اجرا خواهد رفت، در ۱۴ خرداد ماه امسال به مناسبت رحلت معمار کبیر انقلاب نیز همزمان دو نمایش خیابانی در پیاده راه امام خمینی(ره) اجرا کرد.

گفتنی است این برنامه با مشارکت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان برگزار می شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=19731
  • دیدگاه‌ها برای تئاتر “نَقل سرخ”، در همدان به روی صحنه می رود بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.