• امروز : شنبه, ۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 28 September - 2024
3

اجرای بیش از ۱۲۰ عنوان برنامه در دهه فجر/ تکمیل و تحویل منازل خسارت دیده در سیل

  • کد خبر : 46566
  • ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۸
اجرای بیش از ۱۲۰ عنوان برنامه در دهه فجر/ تکمیل و تحویل منازل خسارت دیده در سیل

سرهنگ علی مختاری گفت: در دهه فجر امسال برنامه های متنوع و مختلفی با توجه به نامگذاری ایام دهه فجر در نقاط مختلف شهر و روستاهای نهاوند اجرا می شود. به گزارش عصر همدان؛ فرمانده سپاه ناحیه نهاوند پیش از ظهر امروز در نشست خبری خود با اصحاب رسانه این شهرستان، با اشاره به برنامه […]

سرهنگ علی مختاری گفت: در دهه فجر امسال برنامه های متنوع و مختلفی با توجه به نامگذاری ایام دهه فجر در نقاط مختلف شهر و روستاهای نهاوند اجرا می شود.
به گزارش عصر همدان؛ فرمانده سپاه ناحیه نهاوند پیش از ظهر امروز در نشست خبری خود با اصحاب رسانه این شهرستان، با اشاره به برنامه های دهه فجر گفت: متناسب با ایام الله دهه فجر برنامه های خوبی در سطح شهرستان و در همه پایگاه ها و حوزه های بسیج اجرا می شود.
وی اظهار داشت: دهه فجر فرصت مغتنمی است تا دستاوردهای فراوان انقلاب اسلامی برای مردم بیان شود.
فرمانده سپاه نهاوند افزود: در این دهه برپایی نشست های روشنگری و بصیرتی در همه پایگاه ها و حوزه های شهرستان اجرا می شود که بیان معیارهای انتخاب اصلح بر اساس فرمایشات امام راحل و رهبر انقلاب محور این نشست ها خواهد بود.
وی بیان داشت: زنگ انقلاب، صبحگاه مشترک، جشنهای انقلاب و برنامه های متنوع در مدارس در این ۱۰ روز اجرا می شود.
مختاری با اشاره به دیگر برنامه ها گفت: ویزیت رایگان، برپایی نمایشگاه های عکس و اکران فیلم های جشنواره عمار و برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی در این دهه از دیگر برنامه های این دهه است.
فرمانده سپاه نهاوند با بیان تکمیل ساخت برخی از واحدهای آسیب دیده در سیل امسال اظهار داشت: در این دهه چند واحد از این منازل افتتاح می شود و در اختیار مالکان قرار می گیرد.
وی ادامه داد: بعد از سیل امسال توسط سپاه شهرستان ۲۰ واحد تعمیری و ساخت ۱۹ پروژه با کمک های مردم نهاوند انجام شده است.
مختاری در بخش دیگری از سخنانش افزود: اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم در این ایام انجام‌ می شود و عرصه ها و بخش های کار مشخص شده است.
فرمانده سپاه نهاوند گفت: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران دوران انقلاب، غبار روبی گلزار شهدا و حضور بسیجیان در نماز جمعه از دیگر برنامه های سپاه در دهه فجر است.
وی با اشاره به اهمیت راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار داشت: حضور گسترده بسیجیان در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن با تصاویر شهید سلیمانی و برگزاری چندین یادواره شهدا از دیگر برنامه های این دهه است.
مختاری در بخش دیگری از سخنانش به بیان اقدامات قرارگاه پیشرفت و آبادانی پرداخت و اظهار داشت: در بحث محرومیت زدایی ۸ پروژه در منطقه محروم خزل شرقی نهاوند اجرا شده و ۵ پروژه عمرانی دیگر در دست اقدام است.
وی گفت: ساخت ۲۰ واحد مسکونی برای نیازمندان در این بخش در دست اقدام و یک واحد تولید گیاهان دارویی و دو پروژه پرورش طیور در راستای اشتغال زایی در این بخش ایجاد شده است.
انتهای پیام/س
لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=46566
  • دیدگاه‌ها برای اجرای بیش از ۱۲۰ عنوان برنامه در دهه فجر/ تکمیل و تحویل منازل خسارت دیده در سیل بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.