• امروز : سه شنبه, ۱۰ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 1 October - 2024
1
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان تاکید کرد:

بیدار ی دنیا در برابر ستم، مدیون نهضت امام خمینی

  • کد خبر : 217667
  • ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۴
بیدار ی دنیا در برابر ستم، مدیون نهضت امام خمینی
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان گفت: بیدار ی دنیا در برابر ستم و ظلم آمریکا و صهیونیسم و حمایت آرمان فلسطین، را مدیون نهضت امام خمینی‌(ره) و تداوم راهبری امام خامنه‎‌‌ای که همان تحولی است که امام وعده داده بود هستیم.

مجید صفدریان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان اظهار کرد: سی و پنجمین سالروز ارتحال جانسوز معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی‌(ره) در حالی فرا می‌رسد که نقش رهبر و پیشوای مسلمانان جهان در بیداری اسلامی و مبارزه با استکبار جهانی هرروز روشن‌تر از گذشته نمایان می‌شود.

صفدریان افزود: رهبری که نهضت مبارزه با ظلم و استکبار را از سال ۴۲ آغاز نمود و در طول دهه‌های پس از آن آزادگان جهان راه او را به عنوان منجی مستضعفان عالم در مقاومت در برابر نفوذ ایادی شرق و غرب در کشورهای مختلف تنها مسیر نجات دانستند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان اذعان داشت: روزی که ایشان رژیم صهیونیستی را بعنوان یک رژیم جعلی به جهانیان معرفی کرد، کمتر حکومتی جرات جسارت به هیمنه این حکومت پوشالی را داشت.

وی ادامه داد: این در حالی است که امروز شاهدبه رسمیت شناختن فلسطین عزیز در سراسر دنیا و قیام ملت‌ها علیه اشغالگران در قلب کشورهای استکباری هستیم، که نشات گرفته از روح بلند و جایگاه منیع معمار کبیر انقلاب است.

صفدریان در پایان افزود: بسیار سزاوار است ضمن ارج نهادن به مقام و منزلت این رهبر فرزانه و نثار درود بی پایان به روان پاک این فقیه سفر کرده، یاد و خاطره شهدای گرانقدر نهضت اسلامی بویژه شهدای ۱۵ خرداد را که عاشقانه به پیشوای خود لبیک گفته و جان پاکشان را در به ثمر نشان انقلاب اسلامی فدا نمودند گرامی داشته و از عمق جان درود فرستاد.

انتهای خبر/ب

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=217667
  • دیدگاه‌ها برای بیدار ی دنیا در برابر ستم، مدیون نهضت امام خمینی بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.