• امروز : سه شنبه - ۲۹ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 18 June - 2024
0
فرماندار شهرستان نهاوند:

بیان خدمات دولت زمینه‌ساز مشارکت حداکثری است

  • کد خبر : 218317
  • 26 خرداد 1403 - 8:10
بیان خدمات دولت زمینه‌ساز مشارکت حداکثری است
فرماندار شهرستان نهاوند گفت: دولت سیزدهم با مردمی بودن و خدمت‌رسانی گسترده باعث امیدواری مردم شد که بیان این خدمات زمینه‌ساز حضور حداکثری مردم در انتخابات می‌شود.

ضرغام احمدوند در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری «عصر همدان» گفت: دولت مردمی شهید آیت‌الله رئیسی با خدمت شبانه‌روزی در مناطق مختلف کشور موجب ایجاد امیدواری در کشور شد و کارهای زیادی را انجام داد.
وی اظهار داشت: این خدمات زیرساختی و ماندگار بودند که باید در راستای حل مشکلات مردم تداوم یابند و در شهرستان هم کارهای بزرگی انجام‌شده است.
فرماندار نهاوند با اشاره به انتخابات افزود: با توجه به تلاش‌های شهید رئیسی مردم از رئیس‌جمهور آینده انتظار دارند تا راه و روش ایشان در مردمی بودن و تلاش شبانه‌روزی را سرلوحه کار خود قرار دهند.
وی ادامه داد: دستاوردهای و اقدامات انجام‌شده دولت شهید رئیسی بسیار زیاد است که باید بیان و تشریح شود چون این کار باعث امیدواری مردم می‌شود.
احمدوند گفت: همه ما وظیفه‌داریم در راستای مشارکت حداکثری مردم و زمینه‌سازی برای برگزاری انتخاباتی باشکوه تلاش کنیم و در این راه بیانات رهبر معظم انقلاب را نصب‌العین قرار می‌دهیم.
وی ادامه داد: مشارکت حداکثری باعث امیدواری دوستداران انقلاب اسلامی و ناامیدی دشمنان می‌شود و باید به این نکته توجه کنیم که بیان کارهای انجام‌شده و پیشرفت‌های اتفاق افتاده می‌تواند باعث افزایش مشارکت در انتخابات شود.
فرماندار نهاوند گفت: دشمن درصدد است ما را نسبت به آینده ناامید کند که باید در این زمینه هوشیار باشیم و با حضور حداکثری در انتخابات بار دیگر دشمنان را پشیمان کنیم.
وی در پایان با اشاره به اهمیت انتخابات پیشرو بیان کرد: هرکسی که توانایی و تریبون و مخاطب دارد باید در راستای مشارکت حداکثری اقدام کند.

انتهای خبر/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=218317
  • دیدگاه‌ها برای بیان خدمات دولت زمینه‌ساز مشارکت حداکثری است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.