• امروز : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
5

بهره برادری از شهرک گلخانه ای “عمان” تسریع شود

  • کد خبر : 39069
  • 04 دی 1398 - 10:57
بهره برادری از شهرک گلخانه ای “عمان” تسریع شود

علی اصغر ناظری پور گفت: پروژه ای به بزرگی شهرک گلخانه ای عمان که در سطح کشور مطرح می گردد، باید زود تر از این زیر ساخت ها تمام و عملیات عمرانی آن آغاز می شد. فرماندار شهرستان درگزین در گفتگو با خبرنگار عصر همدان اظهار کرد: اجرای پروژه های بزرگ، نیازمند پیگیری مداوم و […]

علی اصغر ناظری پور گفت: پروژه ای به بزرگی شهرک گلخانه ای عمان که در سطح کشور مطرح می گردد، باید زود تر از این زیر ساخت ها تمام و عملیات عمرانی آن آغاز می شد.

فرماندار شهرستان درگزین در گفتگو با خبرنگار عصر همدان اظهار کرد: اجرای پروژه های بزرگ، نیازمند پیگیری مداوم و مستمر است تا به نتیجه برسد.

وی در ادامه با اشاره به لزوم جدیت در حل مشکلات تولید و ایجاد طرح های کار آفرینی گفت: پیمانکار اجرای پروژه گاز رسانی به  شهرک گلخانه ای به زودی انتخاب می شود و عملیات گاز رسانی آن تمام می شود.

ناظری پور با بیان اینکه تیرهای برق پروژه نصب شده و تا کمتر از یک ماه روند برق رسانی به شهرک گلخانه عمان تمام خواهد شد ادامه داد: اداره ثبت هر چه سریعتر بحث کارهای افراز را انجام دهد تا سرمایه گذاران، از سند خود در راستای ضمانت وام بتوانند استفاده نمایند.

وی در پایان خواستار پیگیری مدیر عامل شرکت شهرک های گلخانه ای استان همدان شد تا در اسرع وقت زیر ساخت های لازم برای شروع عملیات احداث گلخانه ها در این شهرک ایجاد شود.

انتهای پیام/ ح

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=39069
  • دیدگاه‌ها برای بهره برادری از شهرک گلخانه ای “عمان” تسریع شود بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.