• امروز : چهارشنبه - ۶ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 26 June - 2024
1
رئیس کمیته روحانیون ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در همدان:

بهترین خادم، دشمن‌سوز ملت

  • کد خبر : 218611
  • 29 خرداد 1403 - 21:12
بهترین خادم، دشمن‌سوز ملت
ریاست کمیته روحانیون ستاد مرکزی دکترسید جلیلی با اشاره به اینکه ببینید چه کسی برای دشمن خطر آفرین است او بهترین خادم ملت است، گفت: نتانیاهو گفته اگر رئیس جمهور ایران سعید جلیلی شود مقاومت تقویت و سلطه ما بر منطقه تمام خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»؛ حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیمی در مراسمافتتاحیه ستاد دکتر سعید جلیلی که عصر امروز در حسینیه بختیاریها برگزار شد، گفت: هر کس توانایی دارد مردم را تشویق به شرکت در انتخابات کند.

ابراهیمی افزود: شهید رئیسی سه سال جامعه را از التهاب نجات دادند و به کشور عزت دادند و در سطح بین المللی کارهای بزرگی انجام دادند.

وی با تاکید به اینکه شهید رئیسی با انتخاب مردم آمد و به کشور عزت داد گفت: خستگی ناپذیری، پر تکاپو بودن، عملگرا، پیگیر، مردم‌دار و مردم‌دوست، غمخوار محرومین و مستضعفین، انعقاد پذیر ی از ویژگی‌های شهید رئیسی بود.

ریاست کمیته روحانیون ستاد مرکزی دکترسید جلیلی با بیان اینکه صدا سیما و رسانه کم کار کردند اذعان داشت: رئیسی بخشی از طرح‌های ۲۰ تا ۳۰ ساله را تکمیل کرد، ۱۰ هزار کارخانه تعطیل شده را به چرخه کار برگرداند.

ابراهیمی اظهار داشت: رئیسی فراجناحی، ساده زیست، با تقوا ،تخصص گرا بود و همین ویژگی‌های بارز وی باعث شد بیش از ۱۲ میلیون برای تشییع جنازه شرکت کنند.

وی ادامه داد: رئیس جمهور شهید هیچ‌گاه تکبر نداشت، ساده بود، زهد بسیار داشت، تکلیف‌گرا بود و دنبال محبوبیت نبود، به جوان‌ها اعتماد می‌کرد.

ابراهیمی گفت: برای انتخاب اصلح باید سه نگاه را در نظر بگیریم نگاه به مسائل درونی کشور، نگاه به سطح بین‌المللی، و نگاه دیگران به ما که شامل نگاه دشمنان به ما است.

ریاست کمیته روحانیون ستاد مرکزی دکترسید جلیلی با بیان اینکه جبهه مقاومت بیش از ما دغدغه رئیس جمهور آینده کشور ما رادارد، اذعان داشت: امروز نگاه لبنان، سوریه، یمن، غزه، دانشجویانی که در آمریکا پرچم فلسطین و غزه را برمیدارد به انتخابات ما است.

وی ادامه داد: برای استمرار مسیر شهید رئیسی نیاز به رئیس جمهوری داریم که پایبند به مبانی ولایت، و انقلاب باشد و در این جبهه خستگی ناپذیر باشد، خدمتگزار باشد، کسی که مانند شهید رئیسی و شهید سلیمانی قاطع و محکم و قوی، استکبار ستیز و شجاع باشداما بعضی‌ها هنوز نسخه ذلت و تسلیم را می‌پیچند.

ابراهیمی گفت: رئیس جمهور کسی باید باشد که در تمام حوزه ها شناخت دقیقی نسبت به جامعه داشته باشد و برنامه مدونی داشته باشد.

وی افزود: جلیلی التزام به قانون و ولایت دارد در مقابل مفسدین می‌ایستد، دنبال عزت مداری ما است.

ابراهیمی در پایان گفت: رئیسی برای مردم جان داده، سوخته رئیس جمهور آینده افق دیدش باید همانند رئیسی باشد.

انتهای خبر/ب

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=218611
  • دیدگاه‌ها برای بهترین خادم، دشمن‌سوز ملت بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.