• امروز : چهارشنبه - ۱۳ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 3 July - 2024
1
دفاتر مسافرتی همدان از فروش بلیط قطار محروم شدند؛

قطار همدان در دست مافیای بلیط

  • کد خبر : 219359
  • 11 تیر 1403 - 7:10
قطار همدان در دست مافیای بلیط
رئیس انجمن دفاتر مسافرتی استان همدان از قطع دسترسی دفاتر مسافرتی به خرید بلیط قطار و واگذاری آن به دلالان و سایت‌های آنلاین خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصرهمدان»؛ محمد فیضی با گلایه از این موضوع گفت: بیش از چند ماه است که حتی یک بلیط قطار توسط دفاتر مسافرتی همدان فروخته نشده و این بلیط‌ها به دست دلالان افتاده است.

وی در ادامه توضیح داد: در سال‌های گذشته، دفاتر نمایندگی قطار تا ساعت ۱۴ امکان خرید بلیط داشتند و پس از آن، این بلیط‌ها در اختیار عموم قرار می‌گرفت. اما با دستورالعملی جدید، عملاً دسترسی دفاتر به خرید بلیط قطع شده است.

فیضی با اشاره به مشکلات این موضوع گفت: فروش بلیط از ساعت ۱۴ به بعد برای دفاتر باز می‌شود که در این زمان دیگر بلیطی برای خرید باقی نمانده است.

فروش ۴۰۰ صندلی مشهد در ۱۰ دقیقه

وی همچنین به وجود سایت‌های آنلاین فروش بلیط اشاره کرد و گفت: همه با این سایت‌ها آشنا هستیم. تمام سهمیه قطار به دست این سایت‌ها افتاده و برخی از آنها نیز بلیط قطار را به همراه هتل چارتر می‌کنند و به فروش می‌رسانند.

رئیس انجمن دفاتر مسافرتی استان همدان با بیان اینکه روزانه ۴۰۰ صندلی قطار به سمت مشهد وجود دارد، افزود: وقتی ظرف ۱۰ دقیقه ۴۰۰ صندلی برای ۱۵ روز پر می‌شود، نشان‌دهنده ایراد در سیستم فروش بلیط قطار است.

فیضی در پایان با اشاره به اینکه ۴ واگن از قطارهای همدان به تهران خالی هستند، اظهار کرد: این ۴ واگن را برای فروش بلیط به تهرانی‌ها اختصاص داده‌اند، در حالی که این سهمیه همدانی‌ها است و نباید این حق ضایع شود.

 

انتهای خبر/د

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=219359
  • دیدگاه‌ها برای قطار همدان در دست مافیای بلیط بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.