• امروز : دوشنبه, ۱۶ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 7 October - 2024
1
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:

دشمنان بقاء خود را در ترور شخصیت‌های بزرگ قرار داده‌اند

  • کد خبر : 221772
  • 23 مرداد 1403 - 14:21
دشمنان بقاء خود را در ترور شخصیت‌های بزرگ قرار داده‌اند
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه دشمنان بقاء خود را در ترور شخصیت‌های بزرگ قرار داده‌اند، گفت: اسماعیل هنیه یکی از شخصیت‌های بزرگی بود که برای دفاع از اسلام جان خود را فدا کرده و خونش در همین راستا ریخته شد.

سردار مظاهر مجیدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «عصرهمدان»؛ در خصوص شهادت اسماعیل هنیه و ضرورت انتقام ایران از رژیم کودک‌کش صهیونیستی، عنوان کرد: در دفاع مقدس افرادی همانند اسماعیل هنیه را داشتیم که با اعتقادی راسخ در جبهه‌های مقدم حضور داشته و جان خود را برای دفاع از حریم کشور فدا می‌کردند.

وی با بیان اینکه وقتی جبهه مقاومت رقم خورد ما دیدیم که رابطه بین شیعه و اهل تسنن دو طرفه شد، اظهار کرد: در راستای حفظ حرم ائمه اطهار پیوستگی بین جبهه مقاومت بیشتر شده، ما در سوریه شهید دادیم، اهل تسنن هم شهید دادند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با تاکید براینکه خون بچه‌های شیعه و اهل تسنن در دفاع از حرم اهل‌بیت ریخته شد، گفت:اسماعیل هنیه یک مجاهد فی‌سبیل‌الله و قهرمانی از فلسطین بود، دشمن بخاطر رشادت‌ها و کارهای بزرگش او را هدف‌گذاری کرده تا از بین ببرد.

سردار مجیدی عنوان کرد: دشمنان بقاء خود را در ترور شخصیت‌های بزرگ قرار داده‌اند، اسماعیل هنیه یکی از شخصیت‌های بزرگی بود که برای دفاع از اسلام جان خود را فدا کرده و خونش در همین راستا ریخته شد.

وی همچنین افزود: چون رژیم صهیونیستی، برخلاف قوانین بین‌المللی عمل کرده و میهمان عزیز ما را در کشورمان به شهادت رساند، برطبق بیانات مقام معظم رهبری منتظر انتقام سخت ما باشند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در پایان درخصوص زمان انتقام این حادثه تروریستی عنوان خطرنشان کرد: زمان و مکان انتقام مشخص نبوده و قطعاً خون این عزیزان، باعث تقویت نظام جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت، خواهد شد.

انتهای خبر/سا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=221772
  • دیدگاه‌ها برای دشمنان بقاء خود را در ترور شخصیت‌های بزرگ قرار داده‌اند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.