• امروز : شنبه, ۱۷ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 7 September - 2024
1
معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری همدان خبر داد:

بزودی راه‌اندازی آسانسور پل‌های عابر در همدان

  • کد خبر : 220695
  • 02 مرداد 1403 - 10:05
بزودی راه‌اندازی آسانسور پل‌های عابر در همدان
معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری همدان گفت: نصب آسانسور پل‌های عابر بلوار مطهری، بلوار شهید رجائی و بلوار ارتش تکمیل و آماده بهره‌برداری است.

وحید علی‌ضمیر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«عصر همدان»، اظهار کرد: نصب آسانسور پل‌های عابر بلوار مطهری، بلوار شهید رجائی و بلوار ارتش تکمیل و آماده بهره‌برداری است.

وی در خصوص پل‌های عابر منطقه یک، بیان کرد: در منطقه یک بازسازی آسانسورها را داشتیم که انجام شده، برای نگهداری این آسانسورها با شرکتی قرارداد بستیم که نگهداری کامل آسانسور به‌عهده آن شرکت می‌باشد.

معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری همدان تصریح کرد: وضعیت خدمت‌رسانی این شرکت در نگهداری آسانسورها خوب بوده، آسانسورها فعال هستند و هیچ مشکلی ندارند.

علی‌ضمیر با تاکید بر اینکه آسانسور پل‌های عابر در منطقه ۲ و ۴ در حال راه‌اندازی است، خاطرنشان کرد: برای نصب آسانسور در منطقه ۳ هم قراردادی بسته بودیم اما متاسفانه بر اثر عدم تعهد این شرکت قرارداد ما منحل شده و به مراجع قضائی ارجاع داده شد. این شرکت غیربومی بوده و نتوانسته بود به تعهدات خودش عمل کند.

وی ادامه داد: برای نصب آسانسور پل‌های عابر منطقه ۳ قرارداد جدیدی با یک شرکت بومی بسته شده که کار خودش را آغاز کند.

معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری همدان در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبنی بر راه‌اندازی مجدد پله‌برقی‌ پل‌های عابر تا زمان راه‌اندازی آسانسورها، گفت: خیلی از این پله‌ها توسط مردم بصورت کامل تخریب شده، وظیفه ما تعمیر این قطعات است و دنبال توجیه نیستیم، اما به‌قدری خسارات وارده در این زمینه بالا است که از عهده ما نیز خارج شده است.

انتهای خبر/ سا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=220695
  • دیدگاه‌ها برای بزودی راه‌اندازی آسانسور پل‌های عابر در همدان بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.