• امروز : چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 23 October - 2024
3
جایی که خنده و فکر با هم جمع می‌شوند؛

برگزاری پنجمین دورهمی کیش‌میج در همدان

  • کد خبر : 223691
  • 27 شهریور 1403 - 9:35
برگزاری پنجمین دورهمی کیش‌میج در همدان
دورهمی کیش‌میج، پنج ‌شنبه ۲۹ شهریور ماه از ساعت ۱۹ در سالن غدیر، دانشگاه علوم پزشکی همدان برگزار می‌شود و ورود برای عموم مردم آزاد و بدون نیاز به تهیه بلیط است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان» حوزه هنری انقلاب اسلامی همدان با برگزاری پنجمین دورهمی طنز کیش‌میج قصد دارد تا با دیگر همدانی‌ها را دور هم جمع کرده و فضای شادی رقم بزند.

کیش‌میج نام دورهمی طنز حوزه هنری انقلاب اسلامی استان همدان است که تاکنون در خصوص موضوعات ازدواج، میراث فرهنگی، شب یلدا و انتخابات میزبان مردم همدان بوده است و حالا در پنجمین دورهمی قرار است به موضوع کار گروهی و بیکاری بپردازد.

اجرای نمایش، استنداپ کمدی و شعرخوانی‌ با حضور هنرمندان و طنزپردازان استانی و کشوری از برنامه‌های مد نظر در این دورهمی است.

با توجه به اینکه ایجاد نشاط اجتماعی یکی از وظایف اصلی ارگان‌های مختلف است اما متأسفانه در همدان شاهد چنین موضوعی نیستیم و بعضاً مراسمات شاد متعدد فقط در ایام خاص مذهبی و برگزار می‌شود اما حوزه هنری انقلاب اسلامی همدان با تحولی که در ساختار فعالیت‌های خود ایجاد کرده است توانسته در ایام مختلف و با برگزاری مراسم‌هایی که هنر شاکله اصلی آن است، کم کاری برخی ادارات و سازمان‌ها را پُر کند.

مشاهدات خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان» نشان می‌دهد که برنامه‌های قبلی کیش‌میج با حضور پرشور مردم و استقبال خوب آن‌ها همراه بوده است و همین نشان از موفقیت عملکرد حوزه هنری استان همدان دارد.

گفتنی است این دورهمی، پنج ‌شنبه ۲۹ شهریور ماه از ساعت ۱۹ در سالن غدیر، دانشگاه علوم پزشکی همدان برگزار می‌شود و ورود برای عموم مردم آزاد و بدون نیاز به تهیه بلیط است.

انتهای پیام/ سع

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=223691

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
به نظر من !!!

پنج + 17 =