• امروز : دوشنبه, ۳۰ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 21 October - 2024
0
رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر خبر داد:

برگزاری همایش بزرگ «ورزش در آبادی» در ملایر

  • کد خبر : 225999
  • 30 مهر 1403 - 10:36
برگزاری همایش بزرگ «ورزش در آبادی» در ملایر
رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: روستای ازناو روز ۴ آبان سال جاری میزبان همایش پیاده‌روی خانوادگی طرح ورزش در آبادی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیل «عصر همدان»؛ حمیدرضا سپهری‌نیا در شورای ورزش و تربیت‌بدنی شهرستان ملایر با اشاره به برنامه‌ریزی برای برگزاری همایش ورزش در آبادی گفت: همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی روستایی هم‌زمان با هفته تربیت‌بدنی در قالب طرح ورزش در آبادی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری این همایش در روستای ازناو بیان کرد: ازناو پرجمعیت‌ترین روستای استان همدان است و برنامه‌ریزی برای برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در حال انجام است.

رئیس اداره ورزش جوانان ملایر با اشاره به لزوم توجه به ورزش روستایی عنوان کرد: ایجاد شور و نشاط اجتماعی و ترویج فرهنگ غنی ورزش از مهم‌ترین اهداف برگزاری این همایش است.

وی با بیان اینکه برگزاری این همایش می‌تواند اهداف مطلوب و اثرگذاری در روستاها داشته باشد، تأکید کرد: از ادارات مرتبط خواستار همکاری با اداره ورزش و جوانان و هیئت روستایی و بازی‌های بومی محلی هستیم.

سپهری‌نیا عنوان کرد: روستای ازناو از توابع بخش مرکزی روز ۴ آبان سال جاری میزبان این همایش پیاده‌روی خانوادگی است و ثبت‌نام برای این برنامه آغاز شده است و جوائزی به نیز در این همایش اهدا می‌شود.

وی گفت: هم‌زمان با هفته تربیت‌بدنی برنامه‌های مختلف فرهنگی ورزشی و مسابقه‌ای باهدف توسعه ورزش در سطح شهرستان در بخش‌های مختلف ملایر برگزار شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر بیان کرد: هم‌زمان با آغاز هفته تربیت‌بدنی نیز مراسم زنگ ورزش را در دبیرستان دخترانه ایراندخت نواخته شد.

وی افزود: این برنامه باهدف ایجاد انگیزه در قهرمان‌پروری و جذب جوانان به ورزش و تجلیل و تقدیر از ورزشکاران برگزار شد.

انتهای خبر/گ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=225999

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
به نظر من !!!

13 + 12 =