• امروز : دوشنبه, ۱۶ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 7 October - 2024
1

برگزاری نشست های تخصصی مهدویت در راستای زمینه سازی ظهور

  • کد خبر : 146873
  • 17 اسفند 1400 - 15:08
برگزاری نشست های تخصصی مهدویت در راستای زمینه سازی ظهور

مسئول بسیج مداحان شهرستان کبودراهنگ از برگزاری نشست های تخصصی مهدویت در راستای زمینه سازی ظهور در سطح روستاهای این شهرستان خبر داد. به گزارش عصر همدان وحید رستمی مسئول بسیج مداحان شهرستان کبودراهنگ با اشاره به برگزاری نشست های تخصصی مهدویت در سطح این شهرستان اظهار کرد: بسیج مداحان شهرستان کبودراهنگ با همکاری موسسه […]

مسئول بسیج مداحان شهرستان کبودراهنگ از برگزاری نشست های تخصصی مهدویت در راستای زمینه سازی ظهور در سطح روستاهای این شهرستان خبر داد.

به گزارش عصر همدان وحید رستمی مسئول بسیج مداحان شهرستان کبودراهنگ با اشاره به برگزاری نشست های تخصصی مهدویت در سطح این شهرستان اظهار کرد: بسیج مداحان شهرستان کبودراهنگ با همکاری موسسه نور امید نجات‌بخش در نظر دارد به مناسبت اعیاد شعبانیه در سطح روستاهای این شهرستان نشست های مهدوی برگزار نماید.

 

وی با اشاره به لزوم تبیین مهدویت در گام دوم انقلاب اسلامی افزود: نقش مهدویت در گام دوم انقلاب اسلامی بسیار ویژه و کاربردی است و برنامه ریزی مدون در این موضوع جهاد تبیین را اجرایی خواهد کرد.

 

رستمی از اجرای برنامه های تخصصی مهدویت با حضور اساتید برجسته کشوری در سطح این شهرستان خبر داد و گفت:امسال در نظر داریم در ۱۵ روستای شهرستان با حضور اساتید برجسته استان قم نشست های مهدویت برگزار کنیم.

 

مسئول بسیج مداحان شهرستان کبودراهنگ با اشاره به روستاهای که میزبان این برنامه خواهند بود اضافه کرد:این برنامه در روستاهای اکنلو،اوزون دره،ایده لو،علیصدر،سردرآباد،اروقین خان آباد،قباق تپه،ویان،بابان،کوریجان،کردآباد،کوهین،رامیشان،داس قلعه،داق داق آباد،دستجرد،آق تپه و در سه شهر کبودراهنگ،گل تپه و شیرین سو برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=146873
  • دیدگاه‌ها برای برگزاری نشست های تخصصی مهدویت در راستای زمینه سازی ظهور بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.