• امروز : یکشنبه - ۱۷ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 7 July - 2024
1

برگزاری مسابقه طراحی و نقاشی با موضوع حجاب و عفاف در نهاوند

  • کد خبر : 119758
  • 12 تیر 1400 - 11:21
برگزاری مسابقه طراحی و نقاشی با موضوع حجاب و عفاف در نهاوند

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند گفت: به مناسبت هفته عفاف و حجاب مسابقه گرافیک، طراحی و نقاشی در شهرستان برگزار و به برندگان جوایزی اهدا می شود. به گزارش عصر همدان، امیر بحیرایی در گفت وگو با خبرنگاران گفت: با همکاری انجمن هنرهای تجسمی نهاوند مسابقه طراحی و نقاشی با موضوع حجاب و […]

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند گفت: به مناسبت هفته عفاف و حجاب مسابقه گرافیک، طراحی و نقاشی در شهرستان برگزار و به برندگان جوایزی اهدا می شود.

به گزارش عصر همدان، امیر بحیرایی در گفت وگو با خبرنگاران گفت: با همکاری انجمن هنرهای تجسمی نهاوند مسابقه طراحی و نقاشی با موضوع حجاب و عفاف با عنوان “حجاب بالی به سوی خداوند” در این شهرستان برگزار می شود.

وی اظهار داشت: همزمان با هفته حجاب و عفاف با هدف توسعه و ترویج مفاهیم دینی و ارزشهای اسلامی از طریق نقاشی و تشکیل تصویر ذهنی کودکان و نوجوانان و جوانان از موضوع حجاب و عفاف مسابقه نقاشی، طراحی و گرافیک برگزار می شود.

بحیرایی افزود: این مسابقه در ۲ رده سنی کودک و نوجوان و جوانان با توجه به فرموده مقام معظم رهبری با شعار “امروز زن ایرانی سرمشق و الگوی کشورهای مسلمان است ” برگزار می‌گردد.

وی ادامه داد: علاقمندان برای شرکت در بخش مسابقه می‌بایست آثار خود را به واحد امور هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و یا دفتر انجمن هنرهای تجسمی شهرستان واقع در بلوار شهید بهشتی خیابان معلم، مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی (ره) تحویل دهند.

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند افزود: آخرین مهلت ارسال آثار تا پایان وقت اداری روز ۱۹ تیر ماه و اعلام نتایج روز ۲۱ تیر ماه همزمان با روز عفاف و حجاب خواهد بود.

وی گفت: از برگزیدگان این مسابقه در بخش‌های مختلف با حضور مسئولین با اهدا لوح تقدیر و هدایای ویژه تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=119758
  • دیدگاه‌ها برای برگزاری مسابقه طراحی و نقاشی با موضوع حجاب و عفاف در نهاوند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.