• امروز : دوشنبه, ۱۶ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 7 October - 2024
3

برگزاری مجمع سلامت در راستای نهادینه­ سازی مولفه­ های اجتماعی موثر بر سلامت

  • کد خبر : 169893
  • 18 آبان 1401 - 12:59
برگزاری مجمع سلامت در راستای نهادینه­ سازی مولفه­ های اجتماعی موثر بر سلامت

  کمیته فرعی هم اندیشی و برنامه ریزی مجمع سلامت استان در بخشداری صالح آباد برگزار شد.   به گزارش عصر همدان؛ اولین جلسه مجمع سلامت و امنیت غذایی با دستورکار و تبیین ارکان وتشریح  اهداف عملیاتی مجمع ، درسالن بخشداری صالح آباد با حضور دکترزیوری  کارشناس مرکز بهداشت شهرستان  برگزارشد.   در جلسه مجمع […]

 

کمیته فرعی هم اندیشی و برنامه ریزی مجمع سلامت استان در بخشداری صالح آباد برگزار شد.

 

به گزارش عصر همدان؛ اولین جلسه مجمع سلامت و امنیت غذایی با دستورکار و تبیین ارکان وتشریح  اهداف عملیاتی مجمع ، درسالن بخشداری صالح آباد با حضور دکترزیوری  کارشناس مرکز بهداشت شهرستان  برگزارشد.

 

در جلسه مجمع سلامت و امنیت غذایی عبدالملکی بخشدار صالح آباد ضمن تاکید بر اهمیت برگزاری مجمع سلامت استان به همکاری شهرداری، شوراها، دهیاران ودستگاه های زیربط با دبیرخانه سلامت و امنیت غذایی به منظور کمک و جلب مشارکت حداکثری ذیربطان و ذینفعان حقوقی و حقیقی از بخش­های دولتی و غیردولتی برای توسعه سلامت همه­ جانبه را خواستارشد.

 

 در ادامه زیوری کارشناس بهداشت شهرستان بهار با اشاره به تبیین محوریت سلامت و اهداف توسعه پایدار استان، به وظایف مجمع منجمله نهادینه­ سازی رویکرد مولفه­ های اجتماعی موثر بر سلامت و اهمیت سلامت در همه سیاست­های استان،جلب مشارکت، تسهیل، نهادینه­ سازی و توسعه مشارکت مردم  برای سلامت در استان و شناسایی، رتبه­ بندی و تقدیر از سازمان­ها، صنایع و دستگاه­های مسئولیت­ پذیر و پاسخگو در برابر سلامت استان تاکید کرد.

انتهای پیام/د 

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=169893
  • دیدگاه‌ها برای برگزاری مجمع سلامت در راستای نهادینه­ سازی مولفه­ های اجتماعی موثر بر سلامت بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.