• امروز : یکشنبه, ۱۵ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 6 October - 2024
3
معاون سیاسی فرمانداری ملایر خبر داد:

برگزاری راهپیمایی روز ۹ دی در ملایر

  • کد خبر : 208066
  • 04 دی 1402 - 8:49
برگزاری راهپیمایی روز ۹ دی در ملایر
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ملایر گفت: مراسم گرامیداشت روز بصیرت با برگزاری راهپیمایی از میدان امام حسین(ع) تا میدان حضرت امام خمینی(ره) و پس از آن مراسمی در مسجد جامع ملایر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان» به نقل از ملایریها؛ حسین فارسی در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم‌های روز ملی بصیرت، نهم دی‌ماه و روز جهانی مقاومت اسلامی و سالگرد شهادت سپهبد حاج‌قاسم سلیمانی جبهه مقاومت را یادگار بزرگ حاج‌قاسم دانست و گفت: پیروزی‌های امروز جبهه مقاومت در سرزمین‌های اشغالی یادگار مجاهدت‌های سردار سلیمانی است.
وی با بیان اینکه حاج‌قاسم سلیمانی افتخار همه ایرانیان و مسلمانان است، تأکید کرد: این شهید بزرگ امروز نماد مقاومت تبدیل شده است و این مسئله نه‌تنها برای جهان اسلام بلکه برای تمام آزادگان جهان است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ملایر با اشاره به مهم‌ترین ویژگی‌های شخصیتی سردار سلیمانی عنوان کرد: بصیرت و عمل به هنگام میراث ماندگار سردار دل‌ها است.
وی با تأکید بر اینکه همه ما باید برای پیشبرد اهداف و آرمان‌های کشور و خود از بصیرت و عمل به هنگام استفاده کنیم، تصریح کرد: نهم دی یکی از روزهای مه در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است.
فارسی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام شده در راستای بزرگداشت مراسم‌های هفته بصیرت و ایام شهادت سردار دل‌ها عنوان کرد: برای هر دو مناسبت بزرگ پیشرو باید همه مدارس، مساجد و مراکز دارای جمعیت هدف برنامه‌های پرمحتوا داشته باشند.
وی آشنایی هر چه بیشتر مردم با خدمات اسوه بصیرت حاج‌قاسم سلیمانی را از مهم‌ترین محورهای برگزاری برنامه‌های هفته بصیرت دانست و گفت: مراسم گرامیداشت روز بصیرت در روز شنبه ۹ دی در ملایر برنامه‌ریزی‌شده است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ملایر افزود: این مراسم از ۱۰ صبح با برگزاری راهپیمایی از میدان امام حسین(ع) تا میدان حضرت امام خمینی(ره) و پس از آن مراسمی در مسجد جامع ملایر برگزار می‌شود.
وی افزود: مراسم ویژه شهادت سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی نیز در روز دوشنبه ۱۱ دی مسجد جامع ملایر هم‌زمان با نماز مغرب و عشا برگزار می‌شود.
انتهای خبر/گ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=208066
  • دیدگاه‌ها برای برگزاری راهپیمایی روز ۹ دی در ملایر بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.