• امروز : دوشنبه, ۱۶ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 7 October - 2024
1

برگزاری دوره ضمن خدمت فرهنگیان اسدآباد با موضوع وصیت‌نامه امام(ره)

  • کد خبر : 185589
  • 11 خرداد 1402 - 16:34
برگزاری دوره ضمن خدمت فرهنگیان اسدآباد با موضوع وصیت‌نامه امام(ره)

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد حرکت‌آفرین بودن انقلاب اسلامی را به دلیل احیا و ایجاد تمدن اسلامی دانست و گفت: در ایام رحلت امام(ره) دوره ضمن خدمت فرهنگیان اسدآباد در قالب وصیت‌نامه ایشان برگزار می‌شود. به گزارش عصر همدان؛ سجاد محمدی‌شمیم در گفتگو با خبرنگار ما، با بیان اینکه انقلاب امام(ره) بر مبنای […]

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد حرکت‌آفرین بودن انقلاب اسلامی را به دلیل احیا و ایجاد تمدن اسلامی دانست و گفت: در ایام رحلت امام(ره) دوره ضمن خدمت فرهنگیان اسدآباد در قالب وصیت‌نامه ایشان برگزار می‌شود.

به گزارش عصر همدان؛ سجاد محمدی‌شمیم در گفتگو با خبرنگار ما، با بیان اینکه انقلاب امام(ره) بر مبنای ایدئولوژی دین مبین اسلام و بهره‌گیری از معارف اهل بیت(ع) و اتکال بر آموزه‌های دینی شکل گرفته، اظهار کرد: وجود رهبری سیاسی و الهی، مدبر‌ و با تقوا، مردمی بودن و نقش‌آفرینی توده‌های مردمی در حاکمیت از عناصر مهم انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی متوقف بر ۲۲ بهمن نیست، گفت: این انقلاب به دلیل احیا و ایجاد تمدن اسلامی همچنان تپنده و حرکت‌آفرین است.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد با بیان اینکه رهبرانی چون چه گوارا، لنین و مائو و… در میان ملت خود همواره مقدس شمرده می‌شوند، اما شجاعت و شهامت بی‌نظیر، ایمان راسخ و پرهیز از امیال مادی، همراهی امام(ره) با مردم او را با دیگر رهبران دنیا متمایز کرده  و البته این خصوصیات و ویژگی‌ هم در رهبر معظم به عنوان خلف صالح امام(ره) ساری و جاری است و ایشان را به رهبر برجسته و الهی تبدیل کرده است.

وی با اشاره به برنامه‌های ویژه رحلت حضرت امام خمینی(ره) از سوی بسیج فرهنگیان و آموزش و پرورش، گفت: کارگاه بصیرتی با موضوع تبیین ابعاد شخصیتی امام(ره) ویژه فرهنگیان در سالن همایش دانشگاه پیام نور برگزار می‌شود.

محمدی‌شمیم از پخش رایگان فیلم سینمایی غریب در  شب ۱۳ خرداد خبر داد و گفت: این فیلم سینمایی ساعت ۲۱ در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اکران می‌شود.

وی برگزاری حرکت دسته عزاداری از مجتمع آموزشی خلیج فارس رأس ساعت ۹:۳۰ و دوره ضمن خدمت در قالب وصیت‌نامه الهی سیاسی امام خمینی(ره) از دیگر برنامه‌های این ایام رحلت در ۱۴ خرداد ماه برشمرد.

انتهای پیام/نظری

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=185589
  • دیدگاه‌ها برای برگزاری دوره ضمن خدمت فرهنگیان اسدآباد با موضوع وصیت‌نامه امام(ره) بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.