• امروز : پنج شنبه - ۱۴ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 4 July - 2024
2
با سخنرانی فرمانده سپاه نهاوند انجام شد؛

برگزاری اجتماع بزرگ بسیجیان شهر برزول نهاوند

  • کد خبر : 205091
  • 02 آذر 1402 - 7:36
برگزاری اجتماع بزرگ بسیجیان شهر برزول نهاوند
به مناسبت هفته بسیج اجتماع بزرگ بسیجیان شهر برزول با عنوان «فرزندان روح‌الله» با سخنرانی فرمانده سپاه نهاوند و برگزاری برنامه‌های متنوع انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»، علی مختاری فرمانده سپاه نهاوند در این همایش به دستاوردهای بسیج در طول این سال‌ها اشاره کرد و گفت: بسیج در هر عرصه‌ای که نیاز باشد حضور موفق و فعالی دارد و همواره در خدمت مردم است.
وی اظهار داشت: امروز بسیج به نیروی تأثیرگذار و الهام‌بخش تبدیل‌شده است و در برهه‌های مختلف و در زمان بروز حوادث همیشه برای مردم امیدآفرین بوده است.
مختاری افزود: در گام دوم انقلاب هم بسیج نقش‌آفرین و پیش‌رونده است و با اجرای فرامین مقام معظم رهبری در خدمت اهداف نظام مقدس اسلامی خواهد بود.
وی در ادامه گفت: امروز وظیفه همه ما نقش‌آفرینی در راستای تحقق جهاد تبیین مدنظر رهبر معظم انقلاب است و در این جهاد باید واقعیت‌ها و پیشرفت‌های کشور برای نسل جوان بیان شود.
فرمانده سپاه نهاوند در بخش دیگری از سخنانش به حوادث غزه اشاره کرد و بیان داشت: امروز دنیای استکبار و همه دشمنان از صهیونیست‌های کودک کش حمایت می‌کنند تا اراده و مقاومت مردم فلسطین را در هم بشکنند ولی کاری از پیش نمی‌برند.
وی ادامه داد: امروز مقاومت در منطقه دست برتر را دارد و کشورهای منطقه از بسیج و تفکر بسیجی برای مقابله با دشمنان الگوبرداری می‌کنند.
مختاری بیان داشت: فقط مقاومت در مقابل دشمنان پاسخ می‌دهد و امروز می‌بینیم مقاومت فلسطین توانسته جلوی صهیونیست‌ها را بگیرد و در عملیات طوفان الاقصی ضربات غیرقابل ترمیمی به آن‌ها وارد کند.
وی در بخش پایانی سخنانش گفت: به برکت تفکر بسیجی و با استفاده از توان جوانان مؤمن و باایمان کشور، توانسته‌ایم در عرصه‌های مختلف پیشرفت‌های چشمگیری داشته باشیم و امروز هم برای ادامه دادن راه انقلاب باید متکی به تفکر بسیجی و جهادی شویم.
در ادامه این مراسم با حضور فرمانده سپاه شهرستان و بخشدار زرین‌دشت از فرماندهان پایگاه‌ها و بسیجیان نمونه تشکر و قدردانی شد.
در این مراسم توسط بسیجیان شهر برزول پاتوق فرهنگی، غرفه خادمان شهدا، طاقچه کتاب، ایستگاه صلواتی توسط حوزه ریحانه النبی، گروه جهادی شهر برزول و پایگاه زینبیون این شهر برپا شد و مورد استقبال حاضران قرار گرفت.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=205091
  • دیدگاه‌ها برای برگزاری اجتماع بزرگ بسیجیان شهر برزول نهاوند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.