• امروز : شنبه, ۱۷ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 7 September - 2024
0

بررسی حادثه درگذشت بوکسور ملایری

  • کد خبر : 220211
  • 23 تیر 1403 - 13:44
بررسی حادثه درگذشت بوکسور ملایری
در طی درگذشت بوکسور ملایری، ، صبح امروز کارگروهی برای رسیدگی به این حادثه به ریاست مدیرکل ورزش و جوانان استان تشکیل و در ابتدا گزارش کاملی از وقوع حادثه و نحوه اقدامات صورت گرفته ارائه شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصرهمدان»؛ علی حقیقی در این خصوص اظهار کرد: این ضایعه ناگواری برای ورزش استان و کشور بوده و فقدان این ورزشکار بسیار برای همه ما تاسف بار است. این ضایعه را به خانواده مرحوم موسی خانی و جامعه ورزش تسلیت گفته و برای آن مرحوم طلب مغفرت و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسألت دارم.

وی با بیان اینکه از لحظه وقوع حادثه برای این بوکسور جوان، پیگیر موضوع بوده، عنوان کرد: بعد از این حادثه بلافاصله در بیمارستان حضور یافته و با تمام توان پیگیر موضوع و درمان این ورزشکار بودیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان تاکید کرد: مستندات برگزاری مسابقه و نحوه اجرای آن از جمله رضایت‌نامه والدین این ورزشکار، کارت داوری و موضوع دیگر وجود داشته و کارشناسان در حال بررسی موضوع و مستندات هستند، از طرفی منتظر گزارش پزشکی و قانونی در این خصوص نیز خواهیم بود.

حقیقی بیان کرد: طبق صحبت‌های که شب حادثه با پزشک معالج این ورزشکار داشته که ایشان اعلام کرد با توجه به نزدیکی بیمارستان بعثت به خانه بوکس این ورزشکار در کوتاه‌ترین زمان ممکن به بیمارستان منتقل شده و قصوری در این زمینه نبوده است.

وی با انتقاد از برخی مباحث مطرح شده در فضای مجازی؛ خاطرنشان کرد: همه از این موضوع ناگوار ناراحت هستیم ولی برخی به دنبال غرض‌ورزی و فرصت‌طلبی از این موضوع بوده‌اند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان ادامه داد: مرحوم امین روستایی دو سال پیش در اردو تیم ملی و در استانی دیگر دچار حادثه شد و اینکه بخواهیم حادثه و فوت امین روستایی را با حادثه اخیر ربط دهیم به هیچ وجه قابل قیاس نبوده و مسئولیت آن حادثه کاملاً با فدراسیون بود. اما با این حال ما بارها برای حق و حقوق آن ورزشکار نیز اقدام کردیم.

انتهای خبر/ سا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=220211
  • دیدگاه‌ها برای بررسی حادثه درگذشت بوکسور ملایری بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.