• امروز : دوشنبه, ۹ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 30 September - 2024
0
دادستان نهاوند خبر داد:

برخورد با استفاده‌کنندگان از سلاح گرم در عروسی‌ها

  • کد خبر : 224562
  • ۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۸:۲۵
برخورد با استفاده‌کنندگان از سلاح گرم در عروسی‌ها
دادستان نهاوند از دستگیری عوامل تیراندازی در یک مراسم عروسی در شهرستان و برخورد باکسانی که در مراسم‌ها از سلاح گرم استفاده کنند خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری «عصر همدان» مدتی است که در برخی از مراسم‌های عروسی شهرستان نهاوند گزارش‌هایی از استفاده از سلاح گرم توسط شهروندان دریافت شده است.

این موضوع باعث شده تا این رسم غلط موجب نگرانی شهروندان شود و آن‌ها از مسئولان درخواست رسیدگی و جلوگیری از این اقدام را داشتند.

متأسفانه در مناطق دیگری از کشور که این رسم اشتباه مرسوم است تعدادی از افرادی که در مراسم عروسی شرکت داشتند به علت حوادث تیراندازی کشته شدند.

در همین راستا احمد صفایی دادستان شهرستان نهاوند از دستگیری عوامل تیراندازی در یک مراسم عروسی در شب‌های گذشته در شهرستان نهاوند خبر داد.

وی در این خصوص گفت: در پی گزارش واصله در خصوص تیراندازی با سلاح غیرمجاز در مراسم عروسی بلافاصله دستور بازداشت شخص استفاده‌کننده از سلاح صادر و متهم دستگیر و به این دادستانی معرفی شد.

دادستان نهاوند ادامه داد: همچنین برای برگزارکننده مراسم عروسی پرونده قضایی تشکیل و در حال رسیدگی است.

صفایی اعلام کرد: برای جلوگیری از اشاعه فرهنگ غلط استفاده از سلاح در مراسم‌های شادی که منجر به رعب و وحشت و بعضاً منجر به بروز حوادث ناگوار می‌شود در هر مراسمی که از سلاح استفاده شود علاوه بر شخص استفاده‌کننده صاحب مجلس نیز دستگیر و مجازات خواهد شد.

دادستان نهاوند همچنین در روزهای گذشته از بازداشت پنج نفر از اراذل و اوباشی که اقدام به قدرت‌نمایی با سلاح گرم نموده بودند در شهرستان نهاوند خبر داد.

وی گفت: پنج نفر از اراذل‌واوباشی که با قدرت‌نمایی با سلاح گرم باعث ایجاد رعب و وحشت شده بودند بازداشت و روانه زندان شدند.

صفایی اظهار کرد: با هر شخصی که در فضای مجازی و حقیقی اقدام به قدرت‌نمایی با سلاح گرم یا سرد نماید و باعث ایجاد رعب وحشت همشهریان عزیز شود به شدت برخورد خواهد شد و اشد مجازات در انتظار این افراد خواهد بود.

 

انتهای خبر/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=224562

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سردبیر در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.