• امروز : یکشنبه, ۲۹ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 20 October - 2024
0
سومین شکست پیاپی غدیر در لیگ برتر؛

برای رسیدن به شرایط ایده‌آل زمان نیاز داریم

  • کد خبر : 225920
  • 29 مهر 1403 - 9:38
برای رسیدن به شرایط ایده‌آل زمان نیاز داریم
سرمربی تیم هندبال بانوان غدیر ملایر گفت: برای اینکه تیم هندبال بانوان غدیر ملایر به شرایط مسابقات برسد نیاز به زمان دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»؛ هفته چهارم مسابقات لیگ بر هندبال بانوان کشو با برگزاری چهار بازی در شهرهای مختلف ادامه یافت.

تیم غدیر ملایر در این هفته در سالن دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر میزبان تیم سپاهان اصفهان بود که مقابل این تیم متحمل شکستی سخت شد.

سپاهانی‌ها از همان ابتدای بازی با فشار حملات فراوان مسابقه را شروع کردند و در پایان غدیر با نتیجه ۳۸ بر ۲۰ مغلوب تیم اصفهان شد.

سرمربی تیم هندبال بانوان غدیر ملایر در پایان این مسابقه با اشاره به آخرین شرایط تیم گفت: در این هفته از مسابقات لیگ برتر هندبال تیم ملایر میزبان تیم سپاهان بود و که نتیجه را با شرایط نامناسبی به تیم سپاهان واگذار کرد.

مژگان ملکی با بیان اینکه تیم ملای در دقایق آخر به مسابقات لیگ برتر ملحق شد، عنوان کرد: این تیم واپسین لحظات لیگ برتر است و تا به شرایط ایده‌آل برسد زمان بر است.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی برای رسیدن تیم ملایر به شرایط مناسب مسابقات تصریح کرد: برای اینکه تیم به شرایط مسابقات برسد نیاز به زمان دارد.

سرمربی تیم هندبال بانوان غدیر ملایر گفت: تعطیلات نیم‌فصل بهترین زمان برای بهبود شرایط تیم غدیر ملایر است باتوجه‌به تعطیلی ۲ماهه لیگ امید داریم به شرایط تیم ایده‌آل برسیم.

وی گفت: تمام تلاش ما این است که از امتیاز مسابقات باقی‌مانده امتیازات لازم را کسب کنیم جایگاه خودمان را در جدول رقابت‌ها بهبود ببخشیم.
گفتنی است؛ تیم غدیر ملایر با سه شکست در انتهای جدول لیگ برتر قرار دارد.

 

انتهای خبر/ گ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=225920

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
به نظر من !!!

دو × سه =