• امروز : دوشنبه, ۱۶ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 7 October - 2024
2

با ۳۰ هزار عضو همیار همیشگی تیم های ورزشی هستیم

  • کد خبر : 171190
  • 01 آذر 1401 - 17:27
با ۳۰ هزار عضو همیار همیشگی تیم های ورزشی هستیم

به گزارش عصر همدان ؛ مدیرعامل جمعیت هلال احمر همدان گفت: با ۳۰ هزار عضو همیار همیشگی تیم های ورزشی هستیم و در رویدادها و مسابقات فعالیت امدادی به خصوص در درمان و پزشکی داشته ایم. علی سنجربگی در دیدار با مدیران باشگاه فوتبال پاس همدان اظهار داشت: همکاری با حوزه ورزش افتخار ارزنده برای […]

به گزارش عصر همدان ؛ مدیرعامل جمعیت هلال احمر همدان گفت: با ۳۰ هزار عضو همیار همیشگی تیم های ورزشی هستیم و در رویدادها و مسابقات فعالیت امدادی به خصوص در درمان و پزشکی داشته ایم.
علی سنجربگی در دیدار با مدیران باشگاه فوتبال پاس همدان اظهار داشت: همکاری با حوزه ورزش افتخار ارزنده برای جمعیت هلال احمر استان همدان است و می توانیم در زمینه های درمان و پزشکی در کنار تیم پاس باشیم.
وی اضافه کرد: جمعیت هلال احمر استان همدان آماده عقد تفاهم نامه همکار با باشگاه پاس همدان است و در حوزه درمانی برای بازیکنان و هواداران تیم پاس و نیز خانواده های آنان از هلال احمر کمک خواهیم گرفت که مشکل درمان و پزشکی آنان مرتفع شود.
سنجر بگی افزود: در حوزه هلال احمر استان همدان ۳۰ هزار عضو داریم و آماده همکاری با باشگاه فرهنگی و ورزشی پاس در تمامی زمنه ها به ویژه برگزاری دوره های آموزشی هستیم.
قائم مقام باشگاه پاس همدان نیز در این نشست گفت: جمعیت هلال احمر همواره در خدمت رسانی به مردم در هنگام حوادث، پیشقدم و پیشگام بوده که خدمات این نهاد شایسته تقدیر است.
سیدمحمد رضوی پور با بیان اینکه جمعیت هلال احمر رسالت خطیری برعهده دارد و قطعا این کار و تلاش آنها نزد خداوند از پاداش اخروی بسیاری برخوردار است، افزود: اعضای این نهاد عاشقانه فعالیت خود را انجام می‌دهند و رفع مشکلات مردم از اهمیت ویژه‌ای نزد آنها برخوردار است.
وی همکاری باشگاه پاس با جمعیت هلال احمر را افتخاری ارزنده دانست و گفت: این جمعیت دارای ظرفیت بالقوه در حوزه آموزش، درمان و امدادگری است و آماده همکاری همه جانبه هستیم.
+++++++++++++++++
ساخت مستند ۷۰ سال مکتب فوتبال پاس
مدیرکل صدا و سیمای مرکز همدان در دیدار با مدیران باشگاه پاس، آمادگی این رسانه برای ساخت مستند ۷۰ سال فعالیت فوتبال پاس از قهرمانی آسیا تاکنون را اعلام کرد.
کیوان الوندی افزود: تیم فوتبال پاس همواره مورد حمایت صدا و سیمای مرکز همدان بوده و تمامی رویدادهای این تیم را پوشش رسانه ای داده ایم.
وی بیان کرد: هم اکنون نیز آمادگی لازم برای پوشش رسانه ای و فرهنگی تیم فوتبال پاس همدان را داریم و امیدواریم پاس با تلاش مدیریت و سایر اعضا به جایگاه اصلی خود بازگردد.
قائم مقام باشگاه فرهنگی ورزشی پاس همدان نیز رسانه ملی را ظرفیتی عظیم در کمک به رشد و موفقیت ورزش دانست و گفت: صدا و سیمای همدان از مراکز فعال و موفق در تولید برنامه های ورزشی است.
سیدمحمد رضوی پور اضافه کرد: صدا و سیما مهمترین مجموعه برای اعتلای فرهنگ در سطح کشور است و انتظار همکاری در تمام زمینه های مختلف فرهنگی و ورزشی و اجتماعی را داریم.
تیم پاس از سال ۸۶ تاکنون با انتقال از تهران، همچنان به فعالیت خود ادامه می دهد و امسال نیز در لیگ دسته ۲ فوتبال کشور فعالیت دارد.

 

انتهای پیام/ د

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=171190
  • دیدگاه‌ها برای با ۳۰ هزار عضو همیار همیشگی تیم های ورزشی هستیم بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.