• امروز : سه شنبه - ۱۲ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 2 July - 2024
1

بازدید نماینده نهاوند از روند بهسازی روستاها

  • کد خبر : 219330
  • 10 تیر 1403 - 8:31
بازدید نماینده نهاوند از روند بهسازی روستاها
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی از روند بهسازی و اجرای طرح هادی در روستاهای شهرستان بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری «عصر همدان» در راستای بررسی مشکلات برخی روستاها و بازدید از پیشرفت فیزیکی پروژه‌های عمران روستایی بنیاد مسکن شهرستان علیرضا نثاری نماینده نهاوند در مجلس از تعدادی از روستاها بازدید کرد.

در این بازدیدها که مدیر بنیاد مسکن و بخشدار مرکزی نهاوند نیز حضور داشت از اجرای طرح بهسازی در روستاهای تکه، حبیب‌آباد، لیلی یادگار، عنبر قنبر، دهفول، طائمه، عبدالملکی، ده‌موسی و دهنو عبدالملکی بازدید شد.

در جریان این بازدیدها مشکلات و دغدغه‌های روستاییان به مسئولان انتقال داده شد و در جهت رفع این مشکلات برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های لازم توسط نماینده شهرستان انجام گرفت.

پروژه‌های بهسازی روستاها شامل آسفالت و زیرسازی معابر، کانال‌کشی و دیگر اقدامات است که در این بازدیدها موردبررسی قرار گرفت و بر تسریع عملیات اجرایی این پروژه‌ها تأکید شد.

جلالوند رئیس بنیاد مسکن نیز در این بازدیدها از آماده‌سازی معابر روستاهای مورد هدف اجرای آسفالت و پروژه‌های اجرای ابنیه و کانال سنگی در حال اجرا خبر داد.
وی اظهار داشت: در این بازدید با مردم و شورا و دهیاران دیدار و مشکلات بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

جلالوند ادامه داد: همچنین در این بازدید از روند پیشرفت فیزیکی و آماده‌سازی پروژه ۱۲۴ واحدی واحدهای نهضت ملی مسکن فیروزان بازدید و مشکلات متقاضیان در حال ساخت این واحدها مطرح شد.

وی افزود: همچنین زیرسازی معابر روستاهای ده‌موسی، حبیب‌آباد، لیلی یادگار، فهرومند، دهفول، عنبر قنبر و اجرای کانال سنگی روستای دهنو عبدالملکی و تقاضای بهسازی در روستاهای طائمه و عبدالملکی مورد بازدید به عمل آمد.

انتهای خبر/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=219330
  • دیدگاه‌ها برای بازدید نماینده نهاوند از روند بهسازی روستاها بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.