• امروز : سه شنبه, ۱۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 8 October - 2024
3

بارش برف باعث قطع برق ۲۱ روستای ملایر شد/ اسکان تعدادی از مسافران گرفتار در برف در مراکز مختلف شهرستان

  • کد خبر : 176750
  • 12 بهمن 1401 - 14:06
بارش برف باعث قطع برق ۲۱ روستای ملایر شد/ اسکان تعدادی از مسافران گرفتار در برف در مراکز مختلف شهرستان

فرماندار ملایر گفت: بارش ها باعث قطع برق ۲۱ روستای این شهرستان شد و نیروهای راهداری و برق در تلاش برای بازگشایی راه‌های روستایی و اتصال برق این روستاها هستتد. به گزارش عصرهمدان؛ سلمان اسماعیلی،  فرماندار ملایر شامگاه سه‌شنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان ملایر با اشاره به بارش برف و باران در شهرستان […]

فرماندار ملایر گفت: بارش ها باعث قطع برق ۲۱ روستای این شهرستان شد و نیروهای راهداری و برق در تلاش برای بازگشایی راه‌های روستایی و اتصال برق این روستاها هستتد.

به گزارش عصرهمدان؛ سلمان اسماعیلی،  فرماندار ملایر شامگاه سه‌شنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان ملایر با اشاره به بارش برف و باران در شهرستان ملایر اظهار کرد: در بسیاری از نقاط شهرستان ملایر میزان بارش‌ها شدید گزارش شده است.

وی با بیان اینکه در برخی ارتفاعات و گردنه‌ها ملایر میزان ریزش برف تا یک متر گزارش شده است تصریح کرد: در پی ریزش برف و باران شدید برخی راه‌های فرعی ملایر مسدود شدند.

فرماندار ملایر با شاره به بارش برف شدید در ۴۸ روستای شهرستان عنوان کرد: بارش ها باعث قطع برق ۲۱ روستای این شهرستان شد و نیروهای راهداری و برق در تلاش برای بازگشایی راه‌های روستایی و اتصال برق این روستاها هستتد.

وی تاکید کرد: برای حفظ مراقبت از جان مردم و مسافران، دستگاه‌های امدادی هلال احمر، شهرداران و سایر دستگاه‌ها با تمام توان پای کار هستتد.

اسماعیلی گفت: در برخی محورهای مواصلاتی شهرستان تعدادی از همشهریان و هموطنان ما که گرفتار برف شدند و به خاطر لغزندگی جاده‌ها امکان تردد نداشتند، در مراکز مختلف اسکان داده شدند.

وی بیان کرد: از شهروندان عزیز درخواست داریم تا حد امکان از ترددهای غیرضرور خودداری کنند و در صورت تردد حتما از زنجیر چرخ استفاده کنند.

انتهای پیام/گ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=176750
  • دیدگاه‌ها برای بارش برف باعث قطع برق ۲۱ روستای ملایر شد/ اسکان تعدادی از مسافران گرفتار در برف در مراکز مختلف شهرستان بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.