• امروز : دوشنبه, ۱۶ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 7 October - 2024
2

بارش‌ها در برخی نقاط تویسرکان به بیش از ۲۰ سانتیمتر رسیده

  • کد خبر : 175306
  • 25 دی 1401 - 12:25
بارش‌ها در برخی نقاط تویسرکان به بیش از ۲۰ سانتیمتر رسیده

رئیس اداره هواشناسی تویسرکان گفت: بارش برف در برخی نقاط این شهرستان به ارتفاع ۲۰ سانتیمتر هم رسیده و تا عصر امروز یکشنبه به تدریج از شدت آن کاسته می شود. «علیرضا شمس الهی» در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان؛ با اشاره به وضعیت آب و هوایی تویسرکان برفی، گفت: بارش سامانه اخیرتا ساعت ۹ صبح […]

رئیس اداره هواشناسی تویسرکان گفت: بارش برف در برخی نقاط این شهرستان به ارتفاع ۲۰ سانتیمتر هم رسیده و تا عصر امروز یکشنبه به تدریج از شدت آن کاسته می شود.

«علیرضا شمس الهی» در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان؛ با اشاره به وضعیت آب و هوایی تویسرکان برفی، گفت: بارش سامانه اخیرتا ساعت ۹ صبح امروز یکشنبه ۲۵ دی ماه، در اداره ۱۰.۸ میلیمتر، (۱۲ سانتیمتر ارتفاع برف)، شهرستانه ۱۹ میلیمتر (۱۷ سانتیمتر ارتفاع برف)، سرکان ۱۴ میلیمتر (۱۲ سانتیمتر ارتفاع برف) و پیرغیب ۱۲ میلیمتر(۱۵ سانتیمتر ارتفاع برف) بوده است.

وی با بیان اینکه تا این لحظه یعنی ساعت ۱۲ ظهر نیز بارش برف ادامه داشته و تا عصر امروز به تدریج از شدت آن کاسته می شود، اظهار کرد: با توجه به روند بارش ها ارتفاع برف در برخی نقاط تویسرکان به ۲۰ سانتیمتر هم رسیده است.

رئیس اداره هواشناسی تویسرکان افزود: مطابق با پیش بینی های هواشناسایی، این سامانه بارشی از فردا از تویسرکان عبور کرده و تا اواخر دی ماه بارش مجددی نخواهیم داشت.

انتهای پیام./ز

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=175306
  • دیدگاه‌ها برای بارش‌ها در برخی نقاط تویسرکان به بیش از ۲۰ سانتیمتر رسیده بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.