• امروز : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
3

ایستگاه صلواتی سردار شهید قهاری سعید آماده پذیرایی زوار حسینی شد

  • کد خبر : 24445
  • 11 مهر 1398 - 8:16
ایستگاه صلواتی سردار شهید قهاری سعید آماده پذیرایی زوار حسینی شد

فرماندار شهرستان اسدآباد از ایجاد ایستگاه صلواتی در گردنه این شهرستان خبر داد و گفت: از امروز این ایستگاه تا بازگشت زوار حسینی پذیرای آنان است. مجید درویشی، فرماندار شهرستان اسدآباد در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، با اشاره به اینکه امسال در اربعین حسینی تعداد ۵ ایستگاه صلواتی در مسیر عبور زائران در شهر […]

فرماندار شهرستان اسدآباد از ایجاد ایستگاه صلواتی در گردنه این شهرستان خبر داد و گفت: از امروز این ایستگاه تا بازگشت زوار حسینی پذیرای آنان است.

مجید درویشی، فرماندار شهرستان اسدآباد در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، با اشاره به اینکه امسال در اربعین حسینی تعداد ۵ ایستگاه صلواتی در مسیر عبور زائران در شهر اسدآباد ایجاد می‌شود، اظهار کرد: اولین ایستگاه بنام شهید قهاری سعید آماده خدمات به زائران شد.

وی گفت: این ایستگاه که چند سال است پذیرای زائران حسینی است، با حضور نماینده مردم و امام‌جمعه افتتاح شد.

فرماندار شهرستان اسدآباد تصریح کرد: در این ایستگاه پذیرایی مختلفی ازجمله غذای گرم و چای و بست فرهنگی ارائه خواهد شد که البته در کنار این پذیرایی محل نمازخانه و سرویس بهداشتی نیز برای زائران فراهم است.

وی گفت: اسدآباد هرساله شاهد عبور زائران به کربلا است و امسال نیز پیش‌بینی می‌شود که حدود ۵ الی ۷ میلیون نفر از این مسیر به کربلا مشرف شوند.

درویشی گفت: امیدواریم بتوانیم با ارائه خدمات مناسب و درخور شأن زوار، خادم و میزبان خوبی برای زائران اباعبدالله حسین باشیم
انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=24445
  • دیدگاه‌ها برای ایستگاه صلواتی سردار شهید قهاری سعید آماده پذیرایی زوار حسینی شد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.