• امروز : شنبه, ۱۴ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 5 October - 2024
5
مسئول بسیج اساتید استان همدان تاکید کرد:

ایران، در صف اول مبارزه با تروریسم

  • کد خبر : 209724
  • 30 دی 1402 - 7:11
ایران، در صف اول مبارزه با تروریسم
مسئول بسیج اساتید استان همدان با بیان اینکه ایران در چهار دهه گذشته قربانی انواع تروریسم بوده است گفت: کشور ما همیشه در صف اول مبارزه با تروریسم قرار داشته و دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«عصر همدان»؛ حسن رحیمی روشن در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: ایران در چهار دهه گذشته قربانی انواع تروریسم بوده است. و از این رو در صف اول مبارزه با تروریسم هم قرار داشته و دارد.

مسئول بسیج اساتید استان همدان با تاکید بر اینکه اسرائیل عمدتاً بهای ترورهایی را که انجام می‌دهد در داخل سرزمین‌های اشغالی می‌پردازد، افزود:گروه‌های وابسته به این رژیم همچون داعش از آتش انتقام ملت ایران در امان نبوده و نخواهند بود.

وی افزود: یکی از منابع اصلی تروریسم در جهان، رژیم صهیونیستی است. اقدامات و ترورهای این رژیم در ادبیات سیاسی منطقه و جهان به ( تروریسم ) دولتی معروف است.

مسئول بسیج اساتید استان همدان با بیان اینکه اصولاً بنیاد رژیم اشغالگر قدس بر تروریسم بنا شده است، ادامه داد: سرزمین مقدس فلسطین از ۱۹۴۸ به بعد و حتی قبل از این تاریخ، که هنوز اسرائیل تشکیل نشده بود صهیونیست‌هایی که توسط انگلستان‌ به این سرزمین کوچانده می‌شدند با تروریسم و ارهاب به اشغال روستاها و خانه‌های مردم اقدام می‌کردند.

رحیمی روشن تصریح کرد: این رژیم دست‌نشانده در طول دهه‌های گذشته بسیاری از رهبران فلسطینی را در کشورهای دیگر با اقدام به ترور به شهادت رسانده است.

وی با اشاره به اینکه پس از انقلاب اسلامی ایران مسئله فلسطین به یک مسئله اسلامی تبدیل شد، بیان کرد: گروه‌های مقاومت فلسطین با الهام از انقلاب‌ اسلامی برای آزادی سرزمین غصب شده خود سازمان‌دهی جدیدی آغاز کردند.

مسئول بسیج اساتید استان همدان با بیان اینکه رژیم کودک‌کش صهیونیستی که روزی شعار اسرائیل بزرگ و از نیل تا فرات را مبنای عمل خود قرار داده بود اکنون در ضعیف‌ترین وضعیت تاریخ ننگین ۸۰ ساله خود قرار دارد، اذعان داشت: از این رو در سال‌های اخیر دست به ترورهایی زده که هدف آن شهروندان و دانشمندان ایرانی بوده است.

رحیمی روشن در واکنش به اقدام کشور برای انتقام از تروریست‌های منطقه گفت: بدیهی است پاسخ ایران اسلامی به این ترورها یک پاسخ راهبردی و بلند مدت است، اما این به این معنی نیست که در برابر ترورهای موردی که غالباً در خاک سوریه علیه مستشاران ایرانی رخ می‌دهد یا بعضاً در داخل کشور توسط مزدوران تحقیر شده صهیونیستی انجام شده واکنش نشان ندهد.

وی با تاکید بر اینکه اسرائیل عمدتاً بهای ترورهایی را که انجام می‌دهد در داخل سرزمین‌های اشغالی می‌پردازد، افزود:گروه‌های وابسته به این رژیم همچون داعش از آتش انتقام ملت ایران در امان نبوده و نخواهند بود.

مسئول بسیج اساتید استان همدان خاطرنشان کرد: بنابراین عملیات‌های اخیر ایران در عراق و سوریه مستقیماً جاسوسان موساد و مزدوران تکفیری هم‌پیمان اسرائیل را هدف قرار داده و نشان داده است ‌که در برابر نقض امنیت ملی خود ساکت نخواهد نشست.

انتهای پیام/ سا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=209724
  • دیدگاه‌ها برای ایران، در صف اول مبارزه با تروریسم بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.