• امروز : جمعه - ۱۵ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 5 July - 2024
1

ایجاد تونل در گردنه اسدآباد به با سرمایه گذاری کلید خواهد خورد/رفع بیکاری اسدآباد آرزوی بزرگ مسئولان

  • کد خبر : 159797
  • 06 مرداد 1401 - 14:21
ایجاد تونل در گردنه اسدآباد به با سرمایه گذاری کلید خواهد خورد/رفع بیکاری اسدآباد آرزوی بزرگ مسئولان

پروفسور محمدعلی زلفی‌گل خطاب با اشاره به مشکلات فراوان در اسدآباد خطاب به فرماندار اسدآباد گفت: مطالبات مردم را بر اساس اولویت از رئیس جمهور تنظیم کنید، البته ایجاد تونل و رفع بیکاری از آرزوی بزرگ مسئولان است. به گزارش عصرهمدان؛ پروفسور محمدعلی زلفی‌گل، وزیر علوم و نماینده ویژه دولت سیزدهم در جریان سی‌امین سفر […]

پروفسور محمدعلی زلفی‌گل خطاب با اشاره به مشکلات فراوان در اسدآباد خطاب به فرماندار اسدآباد گفت: مطالبات مردم را بر اساس اولویت از رئیس جمهور تنظیم کنید، البته ایجاد تونل و رفع بیکاری از آرزوی بزرگ مسئولان است.

به گزارش عصرهمدان؛ پروفسور محمدعلی زلفی‌گل، وزیر علوم و نماینده ویژه دولت سیزدهم در جریان سی‌امین سفر رئیس جمهوری به استان همدان در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسدآباد با تأکید بر اولویت بندی مطالبات و درخواستهای شهرستان از سوی فرماندار، گفت: فرماندار بر اساس اولویت نامه مطالبات و درخواستها را تنظیم کند تا دستور آن را از رئیس جمهور و هیأت دولت گرفته شود.

وی با بیان اینکه باید آرزوی بزرگ را در اولویت قرار داد ، گفت: به نظر می‌رسد ایجاد تونل در گردنه شهر اسدآباد یک آرزو است و همه مسئولان اجماع مشترک بر آن دارند. چرا که تحقق این چنین آرزویی بهترین نوع سرمایه گذاری نه تنها برای شهرستان بلکه در کشور است.

وزیر علوم و نماینده ویژه دولت سیزدهم با اشاره به اینکه ۱.۵ میلیارد تومان اعتبارات از محل اعتبارت در اختیار نماینده مجلس برای مطالعه تونل در گردنه اسدآباد هزینه شده است، گفت: با انجام این مطالعات می توان نسبت به اخذ مجوز احداث تونل و تخصیص اعتبارات اقدام کرد.

وی آرزوی دیگر اسدآباد که در سخنان مسئولان وجود دارد، رفع مشکل بیکاری است، افزود: البته عمده ترین مشکل کشور ما و به خصوص شهرستان اسدآباد همین رفع بیکاری است که به عنوان بنیان همه نابسامانی و گرفناری‌ها در جامعه است.

زلفی گل گفت: از ظرفیت مردم و اساتید با ایجاد واحدهای دانش بنیان در رفع مشکلات بیکاری کمک بگیرید.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=159797
  • دیدگاه‌ها برای ایجاد تونل در گردنه اسدآباد به با سرمایه گذاری کلید خواهد خورد/رفع بیکاری اسدآباد آرزوی بزرگ مسئولان بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.