• امروز : شنبه, ۱۷ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 7 September - 2024
0
فرمانده منطقه پدافند هوایی شهدای سوباشی غرب کشور تاکید کرد:

ایجاد تفکر قدرت بازدارندگی بالا در کشور

  • کد خبر : 220853
  • 04 مرداد 1403 - 22:34
ایجاد تفکر قدرت بازدارندگی بالا در کشور
فرمانده منطقه پدافند هوایی شهدای سوباشی غرب کشور گفت: حضور نیروهای مسلح، بسیج، مردم و تجهیزات در کشور مهم بوده ولی در این میان تفکر درست، در مورد داشتن قدرت بازدارندگی، از همه عوامل مهم‌تر است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصرهمدان»؛ علی اسدی عصر امروز در یادواره ۱۲۳ شهید والامقام استان همدان در عملیات مرصاد و ۱۹ شهید معظم پدافند هوایی سایت رادار سوباشی، با یادآوری آن لحظات ناب، اظهار کرد: چند روز از عملیات در جنوب کشور گذشته، قطعنامه تازه قبول شده و نیروهای مسلح با توجه به پذیرش آن قطعنامه فکر می‌کردند جنگ تمام شده است.

وی افزود: تعدادی از این ناخودی‌های داخلی و خائنان این مملکت، کسانی که در دوران پیروزی انقلاب اسلامی و بعداز آن جوان‌های انقلابی، بسیجی و مومن را در تمام رده‌ها، یکی یکی گیر آورده و سلاخی ‌می‌کردند که شاید دست از سیره خود بردارند ولی نتوانستند.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شهدای سوباشی غرب کشور با بیان اینکه عده‌ای از این خائنان به مملکت، دیگر نتوانستند در کشور بمانند، عنوان کرد: آنها از این مملکت رفته و در دامن دشمن، جای گرفتند.

اسدی خاطرنشان کرد: منافقین در آن زمان فکر می‌کردند، می‌توانند با عملیاتی ظرف ۴۸ ساعت آینده، در تهران حضور داشته و با حمایت بعضی‌ها برای خود جشن پیروزی خواهند گرفت ولی نمی‌دانستند ایران رادار سوباشی را دارد.

وی با اشاره به شجاعت و دلیری جوانان زمان جنگ، تاکید کرد: باید توان و قدرت کشور را از هر لحاظی بالا ببریم.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شهدای سوباشی غرب کشور با بیان اینکه باید قدرت بازدارندگی‌مان را در کشور بالا ببریم، یادآور شد: امروز اگر کشور امنیت دارد بخاطر قدرت بازدارندگی بالای آن است.

اسدی در ادامه تاکید کرد: حضور نیروهای مسلح، بسیج، مردم و تجهیزات در کشور مهم بوده ولی در این میان تفکر درست، در مورد داشتن قدرت بازدارندگی، از همه عوامل مهم‌تر است.

انتهای خبر/سا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=220853
  • دیدگاه‌ها برای ایجاد تفکر قدرت بازدارندگی بالا در کشور بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.