• امروز : شنبه, ۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 28 September - 2024
1

اگر همه ی نیروهای بازنشسته هم کمک کنند باز در سال آینده کمبود معلم داریم

  • کد خبر : 154313
  • ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۲
اگر همه ی نیروهای بازنشسته هم کمک کنند باز در سال آینده کمبود معلم داریم

محمود نقوی یکی از چالش آموزشی در استان همدان را نیروی انسانی دانست و گفت: جنس کمبود نیروی انسانی در استان همدان متفاوت با دیگر استان هاست، چرا که در سال های گذشته نیروهایی از استان های همجوار وارد چرخه کاری استان شده اند. به گزارش عصرهمدان؛ محمود نقوی، مدیر کل آموزش و پرورش استان […]

محمود نقوی یکی از چالش آموزشی در استان همدان را نیروی انسانی دانست و گفت: جنس کمبود نیروی انسانی در استان همدان متفاوت با دیگر استان هاست، چرا که در سال های گذشته نیروهایی از استان های همجوار وارد چرخه کاری استان شده اند.

به گزارش عصرهمدان؛ محمود نقوی، مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان در جلسه شورای اداری استان همدان با حضور وزیر آموزش و پرورش گفت:حدود ۳۰۷ هزار دانش اموز در ۱۹ منطقه با ۴۱۰۰۰ معلم شاغل و بازنشسته در استان همدان وجود دارد.

وی افزود: بعد از حضوری شدن مدارس از فروردین ماه ۹۵ درصد دانش آموزان حضور داشتند.

نقوی اولین چالش آموزشی در استان را نیروی انسانی دانست و گفت: جنس کمبود نیروی انسانی در استان همدان متفاوت با دیگر استان هاست، چرا که در سال های گذشته نیروهایی از استان های همجوار وارد چرخه کاری استان شده اند.

وی تاکید کرد: در سال آینده حتی اگر همه معلمان بازنشسته کمک کنند باز هم نیروی انسانی کم داریم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان گفت: حدود ۸۰۰ کلاس بالای ۳۸ نفر در همدان داریم و چالش دیگر ما ۱۸۸پروژه فعال در حال ساخت و ساز است که برای تکمیل، به ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارند.

وی در پایان چالش دیگر در استان را معلمان طرح امین عنوان کرد و گفت: در این مقوله به همدان ظلم شده چرا که این عزیزان هنوز تعیین تکلیف نشده اند؛ در این راستا شورای همکاری آموزش و پرورش تشکیل شده است.

انتهای پیام/آ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=154313
  • دیدگاه‌ها برای اگر همه ی نیروهای بازنشسته هم کمک کنند باز در سال آینده کمبود معلم داریم بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.