• امروز : دوشنبه, ۱۶ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 7 October - 2024
1
رئیس اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان:

اُسرا الگوی مقاومت آزادگان جهان هستند

  • کد خبر : 221816
  • 25 مرداد 1403 - 9:12
اُسرا الگوی مقاومت آزادگان جهان هستند
رئیس اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان تقارن اربعین حسینی با ایام بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی را یادآور ایستادگی مقاومت و آزادگی اُسرای دفاع مقدس عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»؛ مجید صفدریان در گفتگو با خبرنگار گروه مذهبی سیاسی پایگاه خبری تحلیلی عصر همدان به‌مناسبت ایام اربعین و نهضت بزرگ اربعین گفت: کاروان اُسرای اهل بیت علیهم‌السلام اندک اندک از شام به کربلا می‌رسد و روایت سال ۶۱ هجری را رقم می‌زند.

وی گفت: طلیعه‌دار کاروان اُسرا، حضرت امام زین العابدین علیه‌السلام و حضرت زینب سلام‌الله علی‌ها هستند که ایشان بعد از ۱۴۰۰ سال، الگو و چراغ راه شیعیان و آزادگان عالم هستند.

صفدریان با اشاره به تقارن ایام حُزن و اندوه اربعین حسینی با سی‌و چهارمین سال بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی گفت: یاران و مریدان و رهروان راه امام حسین علیه‌السلام پیام آزادگی سرافرازی و دفاع از حریم اهل بیت علیهم‌السلام را برای ما به ارمغان آوردند.

رئیس اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان خاطرنشان کرد: آزادگان آنانی هستند که جان برکف بوده و با تمام توان از شرف و عزّت و غرور از میهن خویش در برابر یزیدیان زمان دفاع کردند و پیام آزادگی و سربلندی را سر دادند.

صفدریان بیداری ملت آزاده در اقصی نقاط جهان در پی دفاع از کشتار و جنایات بی‌رحمانه رژیم اشغال‌گر صهیونیستی را نشأت گرفته از پیام آزادگی امام حسین علیه‌السلام دانست و گفت: آنانی که از اقصی نقاط جهان مشتاقانه در راه زنده نگه داشتن فرهنگ عاشورا و پیام حضرت سیدالشهدا و یاران باوفای ایشان پای در حریم اهل بیت می‌نهند و نهضت بزرگ اربعین را در مسیر حضور کاروان از نجف تا کربلا زنده نگه داشتند، در مسیر لبیک به ندای امام حسین علیه‌السلام در این راه قدم نهاده و ندای رهایی مظلومان فلسطینی از چنگال خونین رژیم اشغال‌گر صهیونیستی را سر می‌دهند.

رئیس اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان تقارن حرکت بزرگ و پیام‌آور اربعین با ایام بازگشت شکوه‌مندانه آزادگان سرافراز به میهن اسلامی را یادآور ایستادگی و پایداری در برابر ظلم و ستم عنوان کرد و گفت: آزادگان سرافراز میهن اسلامی و شهدای غریبی که در زندان‌های مخوف بعثی جان خود را در راه فرهنگ حسینی دادند، نماد سرافرازی ، استقامت و مقاومت هستند که در مسیر لبیک به امام حسین علیه‌السلام و امام راحل عظیم الشأن در این راه قدم نهادند.

وی نماد جهاد مخلصانه رزمندگان اسلام در دفاع مقدس و سال‌های اسارت را مقاومت و ایستادگی مردم مظلوم غزه در مقابل رژیم وحشی و اشغال‌گر صهیونیستی عنوان کرد و گفت: اعتراض مردم در کشورهای مختلف به‌ویژه جنبش‌های دانشجویی نسبت به جنایات وحشیانه رژیم اشغال‌گر قدس، نمادی از ایستادگی و مقاومت رزمندگان اسلام در برابر تمامی سختی‌ها و ناملایمات است که به جهانیان نشان داد ثمره مقاومت و ایستادگی، آزادی و آزادمردی است.

صفدریان مقاومت و ایستادگی مردم غزه در برابر جنایات رژیم صهیونیستی را موجب پیروزی نهایی مقاومت عنوان کرد و گفت: رژیم اشغال‌گر صهیونیستی در برابر مردم بی‌دفاع و مظلوم غزه از انجام هیچ جنایتی فروگذار نبوده است و ایستادگی و مقاومت مردم غزه قطعاً به پیروزی مردم مقاوم و مظلوم فلسطین و نابودی غده سرطانی صهیونیست منجر خواهد شد.

پایان خبر/ع

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=221816
  • دیدگاه‌ها برای اُسرا الگوی مقاومت آزادگان جهان هستند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.