• امروز : شنبه, ۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 28 September - 2024
1

ایمنی انبارهای نفت استان همدان در اولویت سوخت‌رسانان

  • کد خبر : 78352
  • ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۳
ایمنی انبارهای نفت استان همدان در اولویت سوخت‌رسانان

امین روستایی گفت: در کنار سوخت رسانی بی وقفه و مطلوب، ایمنی انبارهای نفت و تحقق اهداف پدافند غیرعامل در اولویت سوخت رسانان منطقه همدان است. به گزارش عصرهمدان، امین روستایی، مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان با اشاره به اینکه ایمنی انبارهای نفت استان همدان در اولویت سوخت‌رسانان گفت: انبارهای نفت به دلیل […]

امین روستایی گفت: در کنار سوخت رسانی بی وقفه و مطلوب، ایمنی انبارهای نفت و تحقق اهداف پدافند غیرعامل در اولویت سوخت رسانان منطقه همدان است.

به گزارش عصرهمدان، امین روستایی، مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان با اشاره به اینکه ایمنی انبارهای نفت استان همدان در اولویت سوخت‌رسانان گفت: انبارهای نفت به دلیل فعالیت‌های روزمره و نقل و انتقال میلیون‎‌ها لیترمحمولات سوختی همواره در معرض انواع ریسک‌ها و مخاطرات قرار داشته که این مهم، توجه بیش از پیش مسئولان و دست اندرکاران به ایمنی آن ها می‌طلبد.

وی با اشاره به نامگذاری سال ۹۹، به عنوان جهش تولید از سوی مقام معظم رهبری افزود: نظر به تلاش جهادی سوخت رسانان در این زمینه، شاهد توسعه همه جانبه و افزایش میزان بارگیری و ارسال محمولات نفتی به اقصی نقاط داخل و حتی خارج از کشور هستیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=78352
  • دیدگاه‌ها برای ایمنی انبارهای نفت استان همدان در اولویت سوخت‌رسانان بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.