• امروز : شنبه, ۵ آبان , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 26 October - 2024
0
كارشناس مسائل سياسي مطرح كرد:

ایجاد موازنه وحشت، تسریع پایان حیات اسرائیل

  • کد خبر : 226362
  • 05 آبان 1403 - 13:06
ایجاد موازنه وحشت، تسریع پایان حیات اسرائیل
این کارشناس مسائل سیاسی گفت: اسرائیل از روی دیوانگی و جنون این اقدامات را انجام می‌دهد و در پی ایجاد موازنه وحشت است كه با اين اقدام روزهای پایانی حیات و اضمحلال خود را تسریع کرد.

محمود قاسمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»، با بیان اینکه رژیم صهیونسیتی در شرایط دشواری واقع شده و از چندین جبهه مقاومت موشک باران می‌شود، اظهار کرد: با اینکه رئیس و خانواده دادگاه لاحه را تهدید کرده‌اند که این حرف را نزند اما اعلام اعلام کرده‌است که آقای نتانیاهو یک جنایتکار جنگی است.

وی با بیان اینکه آقای بنیامین نتانیاهو می‌داند که جنگ تمام شود حتی اگر دادگاه لاحه نخواهد اولین چیزی که ملت‌های دنیا پیگیری می‌کنند محاکمه و اعدام وی است، تصریح کرد: نتانیاهو بدون تردید با کشتن ۴۳ هزار انسان که نیمی از آن‌ها زن و کودک بودند جنایت‌کار جنگی شناخته می‌شود.

این کارشناس مسائل سیاسی با تاکید بر اینکه آقای نتانیاهو به دنبال اتمام جنگ نیست چرا که می‌داند فردای جنگ به عنوان جنایتکار جنگی محاکمه می‌شود و از این ناحیه به شدت در فشار است، ادامه داد: اسرائیل با توجه به عملیات طوفان‌الاقصی و وعده صادق ۱ و ۲ به شدت آسیب دیده است و توریسم، بورس، اقتصاد، بنادر، گمرکات و غیره فلج شده‌است.

وی با بیان اینکه با توجه به اینکه روحیه سربازان اسرائیل بسیار ضعیف شده است و می‌خواست به دنیا بگوید که در مقابل ایران کم نمی‌آورد، مطرح کرد: بعد از یک ماه از فصاسازی رسانه‌ای مبنی بر اینکه میخواهیم ایران را بزنیم نتیجه اقدامات او را دیشب دیدیم.

قاسمی با بیان اینکه وضعیت رژیم صهیونسیتی وضعیت رو به راهی نیست و از قبل اعلام کرده بود پالایشگاه‌های ایران را می‌زنم که ایران پاسخ داد اگر قرار باشد به پالایشگاه‌های ما شلیک شود ما منابع انرژی شما را می‌زنیم، ادامه داد: ایران در پاسخ تهدیدات انرژی به اسرائیل گفت اگر تعرضی شود تنگه‌هرمز را می‌بندیم چرا که روزی ۲۱ میلیون بشکه نفت از این تنگه عبور می‌کند.

وی با بیان اینکه اگر ایران اراده کند یک ماه تنگه هرمز را ببندد دنیا ذلیل می‌شود، گفت: آخرین تلاش‌های مذبوحانه دشمن این شد که در ساعت ۲:۱۰ شب گذشته در چند نقطه کشور ما از جمله غرب، جنوب و اطراف تهران حمله کرد که با پدافند قدرت نیروهای مسلح ما مواجه شد، ابراز کرد: بسیاری از مردم ما این اقدام را متوجه نشدند و در آرامش بودند که این آرامش را ما مدیون نیروهای مسلح و فرماندهی معظم کل قوا هستیم که از سال‌ها پیش پیش‌بینی چنین جسارتی را از رژیم صهیونسیتی داشتند.

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه رژیم صهیونسیتی این حرکت مذبوحانه را می‌خواهد با قدرت رسانه افزایش دهد، تصریح کرد: اسرائیل به دنبال این بود که نقطه‌ای از ایران را بزند و در رسانه آن را چندین برابر کند و در جامعه جهانی اعلام کند در مقابل ایران ایستاده‌است.

وی با تأکید بر اینکه بدون تردید از این بازی خطرناکی که شروع و مرزهای ما تعدی کرده‌است پشیمان خواهد شد، عنوان کرد: جواب اسرائیل را بدون تردید ما با همان استراتژی که مقام معظم رهبری فرمود نه تعلل می‌کنیم و نه شتا‌زده عمل می‌کنیم خواهیم داد و رژیم صهیونسیتی با این اقدام روزهای پایانی حیات خود را نزدیک کرد.

قاسمی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه اگر یک هفته آمریکا و اروپا رژیم صهیونسیتی را کمک نکنند عمر او تمام است، گفت: نظام جمهوری اسلامی و جبهه‌های مقاومت در برابر ۴۰ کشور اروپایی، پیمان ناتو، آمریکا، برخی از شیوخ خائن عرب ایستاده‌است.

وی با بیان اینکه همین حماس و حزب الله با این که فرماندهان آن‌ها به شهادت رسیدند اما کوچکترین خللی در مبارزه آن‌ها ایجاد نشد، تأکید کرد: بعد از شهادت سید‌حسن نصرالله حمله‌های حزب‌الله بیشتر هم شده‌است.

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه در هیچ نقطه‌ و شهری اسرائیل امنیت ندارد و مهمترین شهرهای اسرائیل حیفا و تل‌آویو هر روز در معرض اصابت موشک است، عنوان کرد: هر روز حزب‌الله در مرز لبنان از اسرائیل تلفات می‌گیرد و زدن آمبولانس، اردوگاه، خبرنگاران و بیمارستان‌ها نشان از استیصال و ضعف اسرائیل است.

وی با بیان اینکه اسرائیل از روی دیوانگی و جنون این اقدامات را انجام می‌دهد و در پی ایجاد موازنه وحشت است، ابراز کرد: با جسارتی که اسرائیل به کشور ما داشت نیروهای مسلح ما جوان دندان‌شکن‌ و کمر‌شکنی به رژیم صهیونسیتی خواهد داد چرا که ما اعلام کرده‌بودیم اگر تعرضی صورت گیرد پاسخ می‌دهیم.

قاسمی با بیان اینکه رژیم صهیونسیتی با این اقدام روزهای پایانی حیات و اضمحلال خود را تسریع کرد، خاطرنشان کرد: نیروهای نظامی ما با روحیه بالا و امکانات لازم هم در جمهوری اسلامی و هم در جبهه‌های مقاومت ایستاده‌ تا زوال رژیم صهیونیستی و حامیانش را ببیند و اعتقاد داریم که به زودی سرزمین فلسطین به دست مردم فلسطین خواهد افتاد و این غده سرطانی و سگ هاری که تمام مسلمانان به جان هم انداخته و باعث اختلاف مسلمانان شده از بین خواهد رفت.

انتهای خبر/ حا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=226362

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
به نظر من !!!

3 × پنج =