• امروز : یکشنبه, ۱۵ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 6 October - 2024
3
نماینده مردم بهار در مجلس تاکید کرد:

اهمیت پیاده‌روی اربعین در مبارزه با ظلم و استکبار

  • کد خبر : 222397
  • 04 شهریور 1403 - 11:22
اهمیت پیاده‌روی اربعین در مبارزه با ظلم و استکبار
نماینده مردم بهار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این راهمپیایی عظیم در دنیای سیاست اهمیت بسیار بسیار مهمی دارد و تحلیل‌گران سیاسی و امنیتی در دنیا، این مسائل را رصد و ارزیابی می‌کنند، گفت: نکته مهم در این امر، موضوعی‌ست که مردم را گرد هم آورده، که آن امام حسین علیه‌السلام و اهل بیت علیهم‌السلام هستند که همواره با ظلم و استکبار مبارزه کرده‌اند.

فتح‌الله توسلی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«عصر همدان»؛ اظهار کرد: اربعین بزرگترین تجمع انسان‌ها در جهان است، این امر هم لطف خداست، هم به شکلی ابراز قدرت شیعه در جهان است.

وی افزود: الان چندین میلیون نفر از کشورهای مختلف به سمت کربلا حرکت می‌کنند، از همه کشورها کسانی که ارادت به اهل بیت علیهم‌السلام دارند، برای یک هدف و به‌سمت یک هدف حرکت کرده و این تجمع بزرگ را شکل می‌دهند.

نماینده مردم بهار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این راهمپیایی عظیم در دنیای سیاست اهمیت بسیار بسیار مهمی دارد و تحلیل‌گران سیاسی و امنیتی در دنیا، این مسائل را رصد و ارزیابی می‌کنند، عنوان کرد: نکته مهم در این امر، موضوعی‌ست که مردم را گرد هم آورده، که آن امام حسین علیه‌السلام و اهل بیت علیهم‌السلام هستند که همواره با ظلم و استکبار مبارزه کرده‌اند.

توسلی خاطرنشان کرد: در واقع مبارزه با ظلم و استکبار موضوع بسیار مهمی است که مردم در جهان، برای احیاء این هدف در حرکت هستند، نکته بعدی مردم عراق و کسانی که در این راهپیمایی شرکت می‌کنند علیرغم این که جزء کشورهای محروم هستند، تجربه ستم صدام حسین و بعد از آن اشغال عراق را تحمل کرده‌اند، ولی این مردم با همه این محرومیتی که دارند میزبانی زائران را برعهده می‌گیرند.

وی با اشاره به اینکه همه این کارها بسیار ارزشمند بوده و به نوعی نمادی از قدرت شیعه در جهان را نشان می‌دهد، افزود: در هیچ جای دنیا همچین چیزی وجود ندارد که مردم به این شکل، از میلیون‌ها نفر استقبال کنند و هر‌آنچه که دارند به طبق اخلاص گذاشته و از عزادارن حسینی پذیرایی کنند.

انتهای خبر/ سا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=222397
  • دیدگاه‌ها برای اهمیت پیاده‌روی اربعین در مبارزه با ظلم و استکبار بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.