• امروز : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
1
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی نهاوند:

اهداف و فواید «طرح فتحان» تبیین شود

  • کد خبر : 220818
  • 04 مرداد 1403 - 8:31
اهداف و فواید «طرح فتحان» تبیین شود
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار نهاوند گفت: در راستای ترویج و توسعه موضوع فرزندآوری و جوانی جمعیت لازم است اهداف «طرح فتحان» تبیین شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری «عصر همدان»‍ جلسه توجیهی «طرح فتحان» به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار و با حضور مسئول امور بانوان فرمانداری، مدیران و بانوان شاغل در ادارات در محل سالن فرمانداری برگزار شد.

شهروز کیانی معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی فرمانداری نهاوند با اشاره بر ضرورت مردمی‌سازی مسئله جوانی جمعیت و ارتباط چهره به چهره با زنان جامعه هدف در شهر و روستا برای تبیین اهمیت این موضوع اظهار داشت: بخشداران و مدیران ادارات به منظور رشد جمعیت و فرزندآوری باید اهداف اجرای این طرح را برای جامعه هدف خود تبیین کنند.

وی گفت: در این راستا توسعه فعالیت های جهادی و مردم محور در حوزه زنان و فرزندآوری خانواده ضرورت دارد.

کیانی افزود: طرح فتحان (فرزندان تحول آفرین ایران) شامل مشوق‌هایی نظیر خدمات بهداشتی و درمانی، خدمات آموزشی و خدمات اقتصادی بوده که ارائه آن به خانوار می‌تواند در طرح افزایش جمعیت موثر باشد.

وی ادامه داد: با وجود تلاش‌های انجام شده در سال‌های اخیر برای حمایت از خانواده و جمعیت جوان ولی هنوز به نقطه مطلوب نرسیدیم و باید تلاش‌های خود را در این زمینه افزایش دهیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار نهاوند گفت: همه دستگاه‌های مسئول در این زمینه باید به وظایف خود عمل کنند و در این زمینه گزارش ارائه دهند.

در ادامه این نشست، اعضا در رابطه با ترویج فرزندآوری و چگونگی اجرای طرح فتحان (فرزندان تحول آفرین ایران) بحث و تبادل نظر شد.

انتهای خبر/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=220818
  • دیدگاه‌ها برای اهداف و فواید «طرح فتحان» تبیین شود بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.