• امروز : چهارشنبه - ۶ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 26 June - 2024
1

انجام پویش نذر قربانی در روز نیمه شعبان

  • کد خبر : 58732
  • 19 فروردین 1399 - 9:22

پیمان ترکمانه گفت: پویش نذر قربانی در روز نیمه شعبان  به نیابت سلامتی و ظهور امام زمان عج و  رفع بلای ویروس کرونا در سراسر استان انجام می شود. مدیر کل کمیته امداد استان همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان اظهار کرد: همزمان با میلاد حضرت ولی عصر عج و به نیت سلامتی و […]

پیمان ترکمانه گفت: پویش نذر قربانی در روز نیمه شعبان  به نیابت سلامتی و ظهور امام زمان عج و  رفع بلای ویروس کرونا در سراسر استان انجام می شود.

مدیر کل کمیته امداد استان همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان اظهار کرد: همزمان با میلاد حضرت ولی عصر عج و به نیت سلامتی و ظهور امام زمان عج پویش نذر قربانی در سراسر استان انجام می شود.

وی افزود:  علاوه بر نیت سلامتی حضرت ولی عصر عج برای دفع بلای ویروس کردنا و شفای بیماران این قربانی ها ذبح می شود.

ترکمانه از مردم استان همدان درخواست کرد با پرداخت هر مبلغی در این نذر عظیم سهیم باشند افزود: این پویش با همکاری کمیته امداد امام خمینی، مراکز نیکوکاری و موسسات خیریه و ستاد مردمی مبارزه با کرونا انجام می شود.

وی ادامه داد: همزمان با میلاد حضرت ابوالفضل العباس ع نیز ۶۲ میلیون تومان نذر قربانی توسط مردم خیر همدان جمع آوری و ۲۷ گوسفند قربانی بین ۹۰۰ خانواده تحت پوشش این نهاد به نیت دفع بلا توزیع شد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان همدان با تاکید بر اینکه ذبح قربانی ها کاملاً با رعایت موازین بهداشتی انجام می شود بیان کرد: تمامی دفاتر کمیته امداد استان آمادگی جمع آوری مبالغ نقدی نذور و دریافت قربانی زنده را دارند.

ترکمانه با اشاره به اینکه شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۶۹۶۶۷۲ آماده دریافت کمک های الکترونیکی مردم نیکوکار همدان برای ذبح قربانی است تصریح کرد: علاوه بر دفاتر کمیته امداد ۵۵ موسسه و مراکز نیکوکاری زیر نظر کمیته امداد استان نیز آمادگی جمع آوری مبالغ برای ذبح گوسفند را دارند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: گوسفندهای قربانی ذبح شده مراکز و موسسات خیریه قرار است در روز نیمه شعبان بین خانواده های نیازمند آن منطقه توزیع شود.

انتهای پیام/ف

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=58732
  • دیدگاه‌ها برای انجام پویش نذر قربانی در روز نیمه شعبان بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.