• امروز : یکشنبه, ۱۵ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 6 October - 2024
2
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس:

انتقاد به اصلاح امور کمک می‌کند

  • کد خبر : 221487
  • 17 مرداد 1403 - 17:13
انتقاد به اصلاح امور کمک می‌کند
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مطبوعات یک وظیفه دارد و آن هم وظیفه تشویق و نقد است، گفت: نقد به اصلاح کمک می‌کند و به معنی زیباسازی است اما تخریب باعث می‌شود که وضعیت زشت‌تر شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان» ظهر امروز حمیدرضا حاجی‌بابایی در مراسم روز خبرنگار با بیان اینکه اقدامات و کارهایی که در کمال صداقت انجام می‌شوند، تأثیرگذار است، گفت: اقدامات خبرنگاران همدان همین‌گونه است و بارها گفته‌ایم که از خبرنگاران استان همدان و مطبوعات راضی هستیم.

وی با اشاره به اینکه برآیند کار مطبوعاتی را خوب، مثبت و به سمت رشد می‌دانیم، افزود: حرف اول مطبوعات اطلاع‌رسانی است، مطبوعات پیوند بین حاکمیت و مردم، مردم و حاکمیت و آحاد افراد جامعه است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مطبوعات براساس اراده الهی یک وظیفه دارد و آن هم وظیفه تشویق و نقد است.

حاجی‌بابایی با تأکید بر اینکه خبرنگار نقد را به تصویر می‌کشد تا گردو غبار را کنار بزند، تصریح کرد: نقد برای آن است تا گردو غبار را از بین برده و زیبایی را نمایان کنیم، وقتی مسئولی مورد نقد قرار گیرد در واقع اشتباه کار او را گوشزد می‌کنیم تا به اصلاح روند کمک شود.

وی با بیان اینکه نقد با تخریب تفاوت دارد، گفت: نقد به اصلاح کمک می‌کند و به معنی زیباسازی است اما تخریب باعث می‌شود که وضعیت زشت‌تر شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: همه ما در ایران اسلامی هستیم و همه نظام‌ را قبول داریم پس باید دنبال این باشیم که غبار از چهره یکدیگر کنار بزنیم و موجب رشد و پیشرفت کشور شویم.

حاجی‌بابایی با بیان اینکه جهانی شدن هگمتانه نه تنها برای استان همدان بلکه برای کشور موجب افتخار است، افزود: هگمتانه تاریخ چندین هزار ساله ایران را به رخ جهانیان می‌کشد و تلاش‌های زیادی برای ثبت جهانی آن شد.

وی با اشاره به اینکه اقدامات خوبی در دولت سیزدهم از سوی شهید رئیسی در استان همدان انجام شد، عنوان کرد: آب‌رسانی از زنجان به همدان پروژه بسیار مهمی بود اما این اقدامات در زمان حیات شهید رئیسی یا رسانه‌ای نمی‌شد و یا مورد انتقادات تند عده‌ای قرار می‌گرفت.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برخی افراد خود را پنهان می‌کنند و دائما دیگران را تخریب می‌کنند، این تخریب کردن‌ها ظلم است و اگر به کسی ظلم کنیم باید پاسخ آن را دهیم.

حاجی‌بابایی با بیان اینکه همه تلاش‌ها برای نظام است، گفت: نقد کردن کاری ضروری برای مطبوعات است اما اگر تخریبی صورت بگیرد چهره نظام خدشه‌دار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دولت جدید روی کار آمده است و باید تلاش کنیم اقدامات خوب خود را پیش ببرد، عنوان کرد: در دروان شهید رئیسی اقدامات ایشان به خوبی رسانه‌ای نشد اما در این دولت کمک کنیم که حداقل اگر کار خوبی انجام شد، اطلاع‌رسانی شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: لطفاً کمک کنید استان رشد کند و با انتقادات خود غبارها را بشویید.

انتهای پیام/ سع

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=221487
  • دیدگاه‌ها برای انتقاد به اصلاح امور کمک می‌کند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.