• امروز : شنبه, ۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 28 September - 2024
2

انتقاد از عملکرد امور عشایری استان همدان

  • کد خبر : 188072
  • ۰۵ تیر ۱۴۰۲ - ۷:۵۰
انتقاد از عملکرد امور عشایری استان همدان
جاده ، تانکر آب ،سهمیه پنل خورشیدی، تخریب مراتع،معلم عشایری و تسهیلات از مهمترین مشکلات عشایر است .

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری همدان در بازدید از عشایر بالادست منطقه ورکانه و دیدار سه ساعته با مردم عشایر در محل چادرهای عشایر گفت : مردم عشایر پرتلاش، کم توقع و محور تولید هستند و اجازه ندهیم جمعیت عشایر کم و به شهرها و زندگی شهری اضافه شوند .

اسداله ربانی مهر با بیان اینکه ۲۵ درصد گوشت قرمز را عشایر تولید می کنند گفت: همه دستگاهها باید وظایف قانونی شان را در حوزه عشایر را انجام دهند .

وی تاکید کرد: در سفر رئیس جمهور وهیات دولت به استان همدان و با پیگیری استاندارد اعتبارات خوبی برای عشایر درنظرگرفته شده است که باید توسط امور عشایری پیگیری شود.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری همدان گفت: جاده مسیر رفت و آمد ، تانکر آب،معلم عشایری ،سهمیه پنل خورشیدی، خراب شدن مراتع و تسهیلات سهمیه عشایر از مشکلات اصلی عشایر است که متاسفانه از طرف امور عشایری استان پیگیری نشده است که در سال جاری باید پیگیری شود.

ربانی مهر گفت:اختصاص وام عشایر به بانک سامان اشتباه است و این بانک در شهرستانها شعبه ندارد و باید تسهیلات عشایر به بانک کشاورزی می دادند که باید اصلاح شود و برای ضامن سخت گیری نشود .

وی افزود: مشکلات مطرح شده در حوزه عشایر را در کار گروه تخصصی از طریق مدیران استان پیگیری خواهیم کرد و باید دستگاه متولی ورود جدی تری به موضوعات داشته باشد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=188072
  • دیدگاه‌ها برای انتقاد از عملکرد امور عشایری استان همدان بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.