• امروز : چهارشنبه, ۱۸ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 9 October - 2024
3

انتقاد از تصمیم تغییر فرماندار انقلابی بهار/ دغدغه‌های مردم را به عنوان سرمایه‌های اجتماعی یاد کنید

  • کد خبر : 179667
  • 21 اسفند 1401 - 7:37
انتقاد از تصمیم تغییر فرماندار انقلابی بهار/ دغدغه‌های مردم را به عنوان سرمایه‌های اجتماعی یاد کنید

ائمه جمعه بخش های مختلف شهرستان بهار در جلسه‌ی شورای اداری بهار با حضور مسئولان، اصحاب رسانه و معاون سیاسی استاندارد ی همدان گفتند: بازی دادن افکار عمومی، اصل انقلاب و سرمایه‌های اجتماعی را هدف قرار داده و تصمیم تغییر فرملندار بهار، دودستگی در شهرستان را تشدید خواهد کرد. به گزارش عصرهمدان؛ ائمه جمعه و […]

ائمه جمعه بخش های مختلف شهرستان بهار در جلسه‌ی شورای اداری بهار با حضور مسئولان، اصحاب رسانه و معاون سیاسی استاندارد ی همدان گفتند: بازی دادن افکار عمومی، اصل انقلاب و سرمایه‌های اجتماعی را هدف قرار داده و تصمیم تغییر فرملندار بهار، دودستگی در شهرستان را تشدید خواهد کرد.

به گزارش عصرهمدان؛ ائمه جمعه و برخی مسئولین بخش های مختلف شهرستان بهار در جلسه‌ی شورای اداری بهار با حضور مسئولان، اصحاب رسانه و معاون سیاسی استاندارد ی همدان نیز در انتقاد از تصمیم جابجایی روح‌الله نباتی، فرماندار بهار واکنش‌هایی داشتند.

در این جلسه رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهار با اشاره به انتظارات مردم در دولت مردمی و انقلابی آیت الله رئیسی گفت: خوشبختانه افرادی که در راس مدیریت استان هستند از یادگاران جبهه و جنگ هستند و انتظار مردم از مسئولان استان بر مبنای انتظارات جبهه و جنگ است و باید به انتظارات و دغدغه مردم که سرمایه اجتماعی کشور هستند احترام گذاشته شود.

حجت الاسلام عالمی، امام جمعه مهاجران نیز با تاکید بر محور اصلی جلسه از معاون سیاسی استاندارد درخواست کرد تا در خصوص اتفاقات چند روز گذشته و جابجایی فرماندار بهار، با توجه به موضع حجت الاسلام شعبانی در خطبه های نماز جمعه همدان و فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد دخالت برخی افراد در عزل و نصب‌ها به صراحت صحبت نماید و با عادی جلوه دادن جابه جایی فرماندار بهار به شعور مخاطب خود توهین نکند، چراکه حقیقتا در این اختلافات مردم ضرر میکنند.

امام جمعه لالجین نیز تصریح کرد: دغدغه اصل نظام و انقلاب است و با این اختلافات سرمایه اجتماعی از بین می رود و بازی دادن افکار عمومی، اصل انقلاب و سرمایه های اجتماعی را هدف قرار داده و این دودستگی در منطقه را تشدید خواهد کرد و دولت انقلابی باید با مردم راحت حرف بزند.

انتهای پیام/ق

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=179667
  • دیدگاه‌ها برای انتقاد از تصمیم تغییر فرماندار انقلابی بهار/ دغدغه‌های مردم را به عنوان سرمایه‌های اجتماعی یاد کنید بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.