• امروز : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
1

انتقادات به ضعف ساختاری بودجه سخن درستی نیست/ کمیسیون تلفیق نقص‌های بودجه را برطرف می کند

  • کد خبر : 39247
  • 05 دی 1398 - 9:35
انتقادات به ضعف ساختاری بودجه سخن درستی نیست/ کمیسیون تلفیق نقص‌های بودجه را برطرف می کند

حسن لطفی با بیان اینکه کمیسیون تلفیق ایرادات بودجه سال آینده کشور را برطرف خواهد کرد، گفت: اینکه گفته می شود بودجه امسال نسبت به سالهای گذشته از ضعف ساختاری شدید برخوردار است، سخن درستی نیست. عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ با اشاره به لایحه بودجه سال […]

حسن لطفی با بیان اینکه کمیسیون تلفیق ایرادات بودجه سال آینده کشور را برطرف خواهد کرد، گفت: اینکه گفته می شود بودجه امسال نسبت به سالهای گذشته از ضعف ساختاری شدید برخوردار است، سخن درستی نیست.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ با اشاره به لایحه بودجه سال ۹۹ اظهار کرد: این لایحه در صحن کمیسیون تلفیق بررسی خواهد شد که موارد درآمدی و جداول هزینه ای بودجه در این صحن مورد رسیدگی قرار می گیرد.

وی در پاسخ به این پرسش که با توجه به نقد های جدی برخی کارشناسان به بودجه سال ۹۹ چرا کلیات آن مورد تصویب قرار گرفت و رد نشد، گفت: اینکه گفته می شود بودجه امسال نسبت به سالهای گذشته از ضعف ساختاری شدید برخوردار است، سخن درستی نیست.

نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کمیسیون تلفیق همچون تمام سنوات گذشته ایرادات بودجه را مورد بررسی قرار خواهد داد، تاکید کرد: نقص‌ها و ایرادات بودجه در این کمیسیون و همین طور صحن مجلس مرتفع می شود.

لطفی با اشاره به افزایش ۴۰ هزار میلیارد تومانی بودجه سال آینده ادامه داد: با توجه به اینکه درآمدهای نفتی ما نسبتا محدود تر شده، تلاش نمایندگان در جهت کاستن از مصارف غیر ضرور دولت و اختصاص اعتبار به بخش های حیاتی کشور است.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس از افزایش حدود ۳۰ هزار میلیارد تومانی مالیات در بودجه سال آینده خبر داد و تصریح کرد: سیاست های مالیاتی کشور بر اساس اسناد بالا دستی و سیاست های کلی نظام مشخص شده است و بودجه سالانه نیز بر اساس این اسناد باید تنظیم شود.

وی با بیان اینکه مشکل در اجرای سیاست های مالیاتی است، گفت: سیاست های مالیاتی کشور مشخص است اما در اجرا مشکل داریم و ما باید به دنبال ملزم کردن دولت به اجرای درست دریافت مالیات از مشمولان واقعی باشیم.

انتهای پیام/ م

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=39247
  • دیدگاه‌ها برای انتقادات به ضعف ساختاری بودجه سخن درستی نیست/ کمیسیون تلفیق نقص‌های بودجه را برطرف می کند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.