• امروز : شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 21 September - 2024
2

انتظار بانوان بهاری هنوز ادامه دارد

  • کد خبر : 223955
  • ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۲
انتظار بانوان بهاری هنوز ادامه دارد
استخر بانوان مجموعه ورزشی شهدای خدمت شهرستان بهار پس از ۱۷ سال در هفته دولت امسال افتتاح شد اما هنوز بلااستفاده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر همدان؛ در هفته دولت امسال در شهریورماه بود که در شهرستان بهار چندین پروژه عمرانی از جمله استخر بانوان مجموعه ورزشی شهدای خدمت توسط مسئولان استانی افتتاح شد.

اما پس از گذشت هفته‌ها از افتتاح این مجموعه ورزشی، استخر بانوان بسته است و هیچ استفاده‌ای از آن نمی‌شود.

خبرها حاکی از آن است‌که هنوز گاز استخر وصل نشده و پیمان‌کار هنوز استخر را تحویل اداره ورزش جوانان نداده است.

محمد جعفری فرازمند رئیس اداره ورزش جوانان شهرستان بهار در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی عصر همدان گفت: پیرو مطلب منتشر شده مبنی بر تعطیلی استخر به استحضار می‌رساند استخر شهدای دولت هم‌زمان با هفته دولت و پس از سال‌ها با حضور استاندار، نماینده مجلس و مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح شد.

وی افزود: اما بر اساس دستورالعمل اجرایی ماده ۸۸ قانون، تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت هر مکان ورزشی که تملک آن در اختیار اداره ورزش و جوانان بوده باید از طریق مزایده به بخش خصوصی واگذار شود و اداره کل ورزش و جوانان استان همدان نیز در راستای اجرای سیاست های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی، دستورالعمل اجرایی ماده ۸۸ قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت، به‌دنبال مقدمات واگذاری این استخر به بخش خصوصی بوده و به‌زودی فراخوان مزایده مربوطه از طریق رسانه‌ها اطلاع رسانی خواهد شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بهار خاطرنشان کرد: در ضمن بعد از احداث و افتتاح استخرهای شنا و شیرجه حدأقل یک‌ماه زمان نیاز است‌که تِست‌گیری از کاسه صورت گیرد و در حال حاضر استخر در مرحله تِست‌گیری بوده و پس از انتخاب بهره‌بردار در اختیار مردم خوب شهرستان بهار قرار می‌گیرد.

امید است مراحل ذکر شده توسط رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بهار هرچه زودتر به‌نتیجه برسد تا انتظار ۱۷ ساله مردم شهرستان بهار، خصوصاً بانوان ورزشکار برای داشتن یک استخر بانوان به پایان برسد.

پایان خبر/ع

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=223955

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سردبیر در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.