• امروز : شنبه, ۱۷ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 7 September - 2024
1
نماینده مردم بافق در مجلس تاکید کرد:

انتخاب اعضای کابینه با توجه به توصیه های رهبری

  • کد خبر : 220780
  • 03 مرداد 1403 - 11:57
انتخاب اعضای کابینه با توجه به توصیه های رهبری
نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی گفت: رهبر انقلاب به رئیس جمهور در خصوص انتخاب همکاران خود در دولت توصیه هایی داشتند که توجه به این توصیه ها می تواند در کارآمدی دولت چهاردهم اثرگذار باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان» محمدرضا صباغیان، نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به اهمیت مسئله معرفی کابینه دولت چهاردهم از سوی رئیس جمهور منتخب به مجلس گفت: آقای پزشکیان باید تلاش کند کسانی را برای جلب رای اعتماد به مجلس معرفی کند که دست پاک، متخصص و توانمند باشند.

وی با اشاره به دیدار نمایندگان دور دوازدهم مجلس با رهبر انقلاب تصریح کرد: رهبر انقلاب در این دیدار به شاخص های کارآمدی وزرای پیشنهادی اشاره کردند و به رئیس جمهور در خصوص انتخاب همکاران خود در دولت توصیه هایی داشتند که توجه به این توصیه ها می تواند در کارآمدی دولت چهاردهم اثرگذار باشد.

نماینده مردم بافق در مجلس با بیان اینکه به تصویه رهبر انقلاب مجلس موظف به همکاری با دولت برای پیشرفت کشور است، تاکید کرد: اعضای کابینه ای که با توجه به توصیه های رهبر انقلاب به مجلس معرفی شوند از وکلای ملت رای اعتماد خواهند گرفت.

صباغیان تصریح کرد: کسانی که قرار است مسئولیت اجرایی کشور را در چهار سال آینده بر عهده گرفته و هدایت کننده وزراتخانه های مختلف باشند باید از هرگونه سیاسی کاری و نگاه حزبی و گروهی دور باشند و صرفا به عنوان مجری قانون از مجلس رای اعتماد گرفته و برای حل مشکلات مردم کار کنند.

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=220780
  • دیدگاه‌ها برای انتخاب اعضای کابینه با توجه به توصیه های رهبری بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.