• امروز : سه شنبه - ۲۹ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 18 June - 2024
0

انتخابات پیش‌رو ریل‌گذاری صحیح آینده ایران است

  • کد خبر : 218299
  • 25 خرداد 1403 - 14:40
انتخابات پیش‌رو ریل‌گذاری صحیح آینده ایران است
خطیب موقت نماز جمعه فامنین گفت: لازمه حل مشکلات کشور ریل گذاری صحیح و انتخاب درست است و تنها راه آن انتخاب صحیح و فرد اصلح شرکت در انتخابات متفکرانه می‌باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر همدان؛ حجت الاسلام والمسلمین مجتبی رهبر امام جمعه موقت شهر فامنین در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گفت: در پیش بودن روز و شب عرفه که شب‌های عبادت، توبه و برای سبک بال شدن از گناهان بسیار مناسب است و امیدوارم همه ما برای این روز برنامه‌ریزی داشته باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین رهبر در ادامه به روایتی از امام محمد باقر علیه السلام درخصوص عید غدیر اشاره نمود و افزود: ابلیس ۴ مرتبه فریاد کشید اول، روزی که سجده نکرد و مورد لعن خدا قرار گرفت دوم، روزی از بهشت بیرون فرستاده شد و به سوی کره خاکی آمد سوم، روزی که پیامبر اکرم مبعوث شدند و چهارم، روز عید غدیر بود.

خطیب موقت نماز جمعه فامنین به برگزاری نمازهای باشکوه و روی آوردن مردم به اسلام در آمریکا و نامه پر محتوای رهبر انقلاب برای دانشجویان جهان اشاره نمود و گفت: ایشان با چند خط نامه لرزه بر اندام سیاستمداران غرب می‌اندازد و این‌ها همه به داشتن ولایت فقیه توانمند و فرهیخته کشور ما ایران می‌باشد.

وی ادامه داد: اگر ولایت فقیه در هر کشوری باشد اولویت سردمداران آن کشور برای دفاع از مظلوم می‌شود. اگر این‌ها آثاری از آثار ولایت فقیه و ولایت فقیه جلوه‌ای از ولایت اهل بیت است می‌فهمیم چرا عید غدیر عیدالله است و باید به دنیا پیام غدیر برسانیم مطمئناً تحول شگرفی در دنیا رخ خواهد داد.

حجت الاسلام مجتبی رهبر با تاکید بر اهمیت انتخابات پیش‌رو که بسیار پر اهمیت است و تاریخ در حال ورق خوردن می‌باشد، بیان داشت: باید این کار توسط ملت ایران تکمیل شود و بیداری ملت‌ها و جوانان در حال شکل‌گیری است و انتخابات خوب و قوی می‌تواند این روند را تسریع ببخشد.

خطیب موقت نماز جمعه فامنین تصریح کرد: اگر دولت‌ها و مجلسی‌ها را با هم مقایسه کنیم می‌دانیم این انتخابات به حدی تاثیر دارد که دولتی روی کار می‌آید که فناوری هسته‌ای، برجام و … را تعطیل می‌کند و دولت دیگر نه تنها دستاوردهای جدید هسته‌ای دارد، غنی‌سازی را به بالای ۶۰ درصد می‌رساند و عزت را نیز برای مردم و کشور بر می‌گرداند.

وی عنوان کرد: دولتی همه چیز را به برجام مرتبط کرد و دولت دیگر نه تنها برجام و اف ای تی اف را قرار نمی‌دهد بلکه با مذاکرات خارجی کارهای را انجام می‌دهد که به عنوان سر آمد دنیا معرفی می‌گردد.

مجتبی رهبر خاطرنشان کرد: رئیس جمهور خستگی را خسته کرد و خودش با احساس مسئولیت بالا به صورت میدانی وارد کارها اجرایی کشور می‌شود و دولتی با بی‌تدبیری تمام در قضیه بنزین کشور را به سمت آشوب می‌کشد.

وی اضافه کرد: دولتی با چشم دوختن به خارج از کشور و بی‌توجهی به توان داخلی هزاران کارگاه در شهرستان‌ها را به تعطیلی می‌کشید و دولتی در مدتی کمتر از سه سال بیش از ۸ هزار واحد تعطیل را وارد چرخه تولید کرد و فرق انتخابات درست و شرکت یا شرکت نکردن این است پس همه باید در انتخابات شرکت کنیم و در انتخاب خودمان دقت داشته باشیم و با تمام تلاش‌ها میلیون‌ها نفر بیمه رایگان شده‌اند و حقوق سربازان بیش از ۱۰ برابر شد و با وجود این خدمات همچنان مشکلات زیاد وجود دارد و لازمه حذف و کم شدن این مشکلات ریل گذاری صحیحی که انجام شده آن مسیر به درستی و به قوت ادامه یابد و تنها راه آن انتخاب صحیح و اصلح و شرکت در انتخابات می‌باشد.

انتهای خبر/ح

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=218299
  • دیدگاه‌ها برای انتخابات پیش‌رو ریل‌گذاری صحیح آینده ایران است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.