• امروز : شنبه, ۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 28 September - 2024
1
امام جمعه شهرستان کبودراهنگ؛

انتخابات جلوه استقلال و اقتدارآفرین است

  • کد خبر : 219047
  • ۰۶ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۱
انتخابات جلوه استقلال و اقتدارآفرین است
امام جمعه کبودراهنگ گفت: انتخابات در ایران مظهر حاکمیت مردم بر کشور و نماد و جلوه استقلال و برای کشور اقتدار‌آفرین است.

حجت‌الاسلام والمسلمین نقی باقری در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان» با اشاره به مسئله مهم انتخابات گفت:نظام جمهوری اسلامی، به‌دلیل ذات مردم‌سالارانه‌اش، یک نظام انتخابات محور است و پدیده مبارک و البته حساس انتخابات، یک رویداد پرتکرار در کشور ماست.

وی ادامه داد: ملت ایران از ۱٠ فروردین ۱۳۵۸ (یعنی ۵٠ روز بعد از پیروزی انقلاب) تا کنون انتخابات داشته‌اند و اکنون نیز در آستانه چهل‌و دومین انتخابات قرار دارد.

امام جمعه کبودراهنگ اضافه کرد: مشارکت حداکثری مردم و انتخاب کاندیدای اصلح ادامه راه رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی خواهد بود

نقی باقری با تبیین جایگاه ویژه انتخابات در پشتوانه منافع ملی افزود: هرکس به ایران قوی و سرافراز علاقمند است و هرکس معتقد به حمایت از نظام است، در انتخابات مشارکت کند.

وی تلاش جهت پرشور شدن انتخابات را مکمل حماسه بدرقه شهیدان دانست و عنوان کرد: اگر معنای امتداد راه شهید رئیسی را حداکثری کردن اعتماد عمومی بدانیم، راه تحقق آن مشارکت حداکثری با رقابت اخلاقی است و حضور در انتخابات حرکت در امتداد راه شهید رئیسی است.

باقری با تاکید فرمایشات مقام معظم رهبری بیان کرد: مشارکت مردم در انتخابات و انتخاب کاندیدای اصلح ادای دین به خون پاک شهیدان انقلاب اسلامی و شهدای خدمت خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در کبودراهنگ با اشاره به تلاش دشمنان برای کم رنگ کردن انتخابات افزود:بار دیگر مردم ایران با مشارکت حداکثری در انتخابات، ضربه محکمی به آمریکا و دشمنان نظام اسلامی خواهند زد.

وی در انتها خاطر نشان کرد:انتخابات جلوه استقلال و اقتدار آفرین است و بالندگی کشور را بالا می برد و قدرت، عزت و سرافرازی را دوچندان به ارمغان می آورد.

انتهای خبر/ر

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=219047
  • دیدگاه‌ها برای انتخابات جلوه استقلال و اقتدارآفرین است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.