• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024
2
امام جمعه فامنین:

انتخابات امروز سرنوشت آینده است

  • کد خبر : 219627
  • 15 تیر 1403 - 14:32
انتخابات امروز سرنوشت آینده است
امام جمعه فامنین گفت: روز ۱۵ تیرماه را روز سرنوشت ساز برای مردم ولایت‌مدار ایران و آینده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«عصر همدان» حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌ غفاری در خطبه‌های نمازجمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به تقوا خواستار حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی‌گیری و انتخابات شد و آنرا عمل به یک واجب سیاسی و تقویت جبهه ایمان دانست.

امام جمعه فامنین اظهار داشت: روز ۱۵ تیرماه را روز سرنوشت‌سازی برای کشور است و این روز هم مانند سایر روزهای انتخاباتی کشور از اهمیت بالای برخوردار است لذا برای انتخاب فرد اصلح و انقلابی به پای صندوق آمده و وظیفه شرعی خود را ادا کنید.

وی فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر یک واجب الهی است و ادامه داد: اگر امر به معروف کم رنگ شود باعث می‌شود منکر جای آن را بگیرد و پس فساد جای فرهنگ را می‌گیرد و ما نباید بی تفاوت به گناهان باشیم و تذکر بدهیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین غفاری با اشاره به دو قطبی حقیقی گفت: ولایتی که انسان را از طرف ظلم و سیاهی به طرف نور، روشنایی و الله نزدیک می‌کند، این ولایت جاری است و مجرای آن ولایت الله، امامان ما از جمله پیامبر و معصومین هستند و خدا را شاکر هستیم که ولایت ما ولایت الله است.

وی اشاره کرد: این روزها در مقابل ولایت الله، ولایتی هم وجود دارد به نام طاغوت که مجرای آن آمریکا، انگلیس، اسرائیل و استکبار جهانی بوده و ظلم و فساد را در جهان گسترش می‌دهند.

امام جمعه فامنین با اشاره به عظمت روز عاشورا بیان داشت: عاشورا یک دور برگردان است تا به طرف خدا برگردیم و به ولایت الله و ولایت فقیه نزدیک‌تر شده و قدردان این فریضه باشیم.

انتهای خبر/ح

 

انتهای خبر/ح

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=219627
  • دیدگاه‌ها برای انتخابات امروز سرنوشت آینده است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.