• امروز : سه شنبه - ۲۹ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 18 June - 2024
0
امام جمعه نهاوند:

امنیت بیشتر و ناامیدی دشمنان نتیجه مشارکت حداکثری

  • کد خبر : 218296
  • 25 خرداد 1403 - 14:37
امنیت بیشتر و ناامیدی دشمنان نتیجه مشارکت حداکثری
امام جمعه نهاوند گفت: حضور در انتخابات واجب شرعی و ملی است و به دوستان و خانواده تاکید کنیم برای حضور تا انتخاباتی پرشور داشته باشیم و برای انتخاب اصلح هم باید پرس و جو کنیم از افراد آگاه بپرسیم و تحقیق کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند درخطبه‌های این هفته نماز جمعه گفت: باید مراقب شیاطین باشیم زیرا شیاطین درصدد روزنه و بهانه‌ای هستند تا اختلاف بیندازند و مسلمانان را به جان هم بیندازند که باید طبق سفارش امام راحل همواره از نقشه‌های آن‌ها آگاه باشیم.

وی ادامه داد: باید مراقب وسوسه‌های شیاطین باشیم و الان که فرصت تبلیغات انتخاباتی است به این موارد توجه داشته باشیم.

امام جمعه نهاوند افزود: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند؛ انتخاباتی که در پیش است مکمل تشییع میلیونی شهید رئیسی و شهدای خدمت است.

وی بیان کرد: در این مراسم مردم ایران اسلامی با حضور پرشور خود اتفاق بزرگی را رقم زدند و این حضور چشمگیر باید در انتخابات هم خودش را نشان دهد.

حجت الاسلام والمسلمین مغیثی گفت: در انتخابات حضور فعال داشته باشیم چون هرچه مشارکت بالاتر و بیشتر باشد، توطئه دشمنان خنثی و امنیت کشور تامین می‌شود و دشمنان ناامید می‌شوند.

وی به ویژگی ‌های رئیس جمهور طراز انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: در این شرایط به رئیس جمهوری پرکار، مردمی، فعال، آگاه و معتقد به مبانی انقلاب نیاز داریم.

حجت الاسلام‌ والمسلمین مغیثی اظهار داشت: الان که در تبلیغات انتخاباتی هستیم فرصت خوبی است که دقت کنیم و حرف‌های داوطلبان را بشنویم و هرکسی را اصلح دیدیم به او رأی دهیم.

وی ادامه داد: در تبلیغات انتخاباتی باید اخلاق و عدالت حاکم شود، بدگویی نکنیم، آبروی افراد را نبریم و دروغ و تهمت علیه کسی منتشر نکنیم و این خیلی مسئله حساسی است و باید مواظب باشیم و حرمت و آبروی مؤمنی را نبریم.

امام جمعه نهاوند گفت: حضور در انتخابات واجب شرعی و ملی است و به دوستان و خانواده تاکید کنیم برای حضور تا انتخاباتی پرشور داشته باشیم و برای انتخاب اصلح هم باید پرس و جو کنیم از افراد آگاه بپرسیم و تحقیق کنیم.

وی در بخش پایانی خطبه‌ها به حوادث غزه اشاره کرد و بیان داشت: قتل و عام اخیر در اردوگاه فلسطینی‌ها توسط صهیونیست‌ها باعث تنفر بیشتر دنیا از این رژیم کودک‌کش شد و دنیا دید آن‌ها چه جنایتی وحشتناکی را مرتکب شدند.

حجت الاسلام والمسلمین مغیثی افزود: آن‌ها برای رسیدن به اهداف شومشان هر جنایتی که بتوانند انجام می‌دهند و در این حادثه اخیر کودکان و زنان زیادی را به خاک و خون کشیدند که این اقدامات به پشتوانه و با سلاح آمریکایی‌ها انجام شد.

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=218296
  • دیدگاه‌ها برای امنیت بیشتر و ناامیدی دشمنان نتیجه مشارکت حداکثری بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.