• امروز : چهارشنبه - ۶ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 26 June - 2024
1
رئیس کمیته امداد شهرستان نهاوند خبر داد:

اقدام خداپسندانه زوج نهاوندی برای تأمین مسکن خانواده نیازمند

  • کد خبر : 218554
  • 29 خرداد 1403 - 7:38
اقدام خداپسندانه زوج نهاوندی برای تأمین مسکن خانواده نیازمند
رئیس کمیته امداد شهرستان نهاوند گفت: زوج نهاوندی مبلغ ۲۲۰ میلیون تومان هزینه دو فقره فیش حج تمتع خود را برای خرید مسکن یک خانواده نیازمند اختصاص دادند.

محمد مرادی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری «عصر همدان» گفت: خیران نیک‌اندیش نهاوند با کمک‌ها و مساعدت‌های مختلف مالی و غیر نقدی کمک‌حال کمیته امداد شهرستان هستند.

وی اظهار داشت: با کمک‌های آن‌ها بسیاری از مشکلات خانواده‌های نیازمند شهرستان حل‌شده است و در مناسبت‌های مختلف به محرومان کمک می‌کنند.

مرادی افزود: در همین راستا یک زوج نهاوندی درحرکتی ارزشمند و خداپسندانه با حضور در کمیته امداد نهاوند، دو فقره فیش حج تمتع به ارزش ۲۲۰ میلیون تومان را به‌منظور خریداری یک واحد مسکونی برای یک خانواده کم برخوردار تحت پوشش این نهاد تحویل دادند.

وی اظهار داشت: قرار است از محل فروش این فیش‌ها و از محل اعتبارات این نهاد برای یک خانواده تحت پوشش که دارای سه فرزند دختر خردسال نیز هستند یک واحد مسکونی تهیه شود.

رئیس کمیته امداد نهاوند با قدردانی از این اقدام زیبا و خیرخواهانه گفت: به درخواست این زوج سخاوتمند نامی از آن‌ها برده نمی‌شود و انشا الله خداوند به این کار آن‌ها خیروبرکت عطا کند.

وی افزود: گذشت و ایثار تعابیر و مفاهیم زیبایی دارد اما گاهی وقت‌ها در بیان برخی واقعیت‌ها حتی واژگانی چون گذشت هم کم می‌آورند چون برخی افراد مانند این زوج نهاوندی حتی از مطرح کردن نام و نشان خود پرهیز می‌کنند.

مرادی اظهار داشت: از همشهریانی که تمکن مالی دارند درخواست داریم که برای کمک به نیازمندان و ایتام همیار و یاور کمیته امداد باشند تا سطح خدمت‌رسانی ما هم بیشتر شود.

رئیس کمیته امداد شهرستان نهاوند گفت: در شهرستان نهاوند تعداد ۱۱۰۰ نفر فرزند یتیم تحت پوشش این نهاد وجود دارند که چشم‌انتظار دستان سخاوتمند همشهریان عزیز هستند و صرفاً با پرداخت ماهیانه ۲۰ هزار تومان می‌توان سرپرستی یک فرزند یتیم را به عهده گرفت.

 

انتهای خبر/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=218554
  • دیدگاه‌ها برای اقدام خداپسندانه زوج نهاوندی برای تأمین مسکن خانواده نیازمند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.