• امروز : پنج شنبه - ۱۴ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 4 July - 2024
2
امام جمعه فامنین تاکید کرد:

اقتدار نظام با حضور حداکثری پای صندوق‌های رأی

  • کد خبر : 219472
  • 12 تیر 1403 - 19:18
اقتدار نظام با حضور حداکثری پای صندوق‌های رأی
امام جمعه فامنین گفت: حضور حداکثری و پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی‌گیری نشان از پشتوانه مردمی و اقتدار نظام جمهوری اسلامی‌ است.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی غفاری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی_سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «عصرهمدان»گفت:برگزاری باشکوه دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی افزود: برادران و خواهران عزیز همانطور که مستحضر هستید سردار دل‌ها حاج‌قاسم سلیمانی عزیز کشور مقتدر ایران اسلامی را به عنوان حرم تعبیر کردند و این یک تعبیر زیبایی بود که سردار دل‌ها حاج‌قاسم سلیمانی عزیز در مورد ایران اسلامی داشتند و همه ما باید از این حرم دفاع کنیم.

امام جمعه فامنین با اشاره به سخنان سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی که ما بزرگان زیادی را تقدیم این نظام مقدس کردیم و همانطور سردار دلها فرمودند؛ که برای حفظ این حرم و ارزش‌های آن، در هشت سال دفاع مقدس شهدای بزرگی جان خودشان را برای حفظ خاک این حرم تقدیم کردن و خیلی خون دل‌ها خورده شده است تا این نظام مقتدر و ارزش‌های آن حفظ شود.

وی ادامه داد: در عرصه‌های مختلف، شهدای مدافعان حرم، شهدای سلامت، شهدای مدافع امنیت جان خودشان را برای حفظ امنیت این حرم و خاک این سرزمین فدا کردند و این روزها هم یکی از عرصه‌های سرنوشت‌سازی برای نگهداری از حرمت این حرم و خاک حرم مقدس است پس برای حفظ ارزش‌های این حرم با حضور در عرصه‌های سرنوشت ساز که یکی از این عرصه‌ها سرنوشت‌ساز حضور در انتخابات است.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی غفاری تصریح کرد: اولاً حضور حداکثری مردم مسئله مهمی است و در مرحله دوم با انتخاب فرد اصلح آن کسی که می‌تواند مسیر شهید آیت‌الله رئیسی را ادامه بدهد و لذا اگر ما با حضور حداکثری خودمان به حول قوه الهی با انتخاب فرد اصلح که استکبار ستیز باشد و توجهش به نخبگان و دغدغه‌های مردم و جوانان باشد و نگاه ویژه‌ای به نخبگان و آینده سازان کشورمان داشته باشد قطعاً می توانیم شاهد پیشرفت کشور باشیم.

وی عنوان کرد: قطعاً عمل‌‌صالح شما مردم عزیز دشمنان رو به غیظ و غضب گرفتار خواهد کرد و این قدم‌های شما با حضور در پا صندوق‌های رأی‌گیری عمل‌صالح نوشته خواهد شد و خداوند هم هیچ موقع اجر محسنین را ضایع نمی‌کند امیدواریم خداوند برای همه ما توفیق عطا کند بار دیگر با عمل‌صالح و معقول خود دشمنان این نظام مقتدر و مقدس را به غیظ در بیاوریم  تا اینکه بتوانیم این حرم را حفظ کنیم.

وی در پایان با اشاره به روز پانزدهم تیرماه که روز انتخابات و مشارکت مردم در آینده کشور در دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری است و حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی‌گیری و انتخاب فرد اصلح و انقلابی را وظیفه دانست، چرا که برای حفاظت از حرم باید با حضور حداکثری و انتخابات فرد اصلح برای اداره کشور دشمنان داخلی و خارجی را بار دیگر مأیوس و نا امید خواهیم کرد.

انتهای خبر/ح

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=219472
  • دیدگاه‌ها برای اقتدار نظام با حضور حداکثری پای صندوق‌های رأی بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.