• امروز : شنبه, ۱۴ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 5 October - 2024
1
رئیس پلیس راه استان همدان خبر داد:

افزایش ۲ درصدی تردد زائران نسبت به سال گذشته

  • کد خبر : 222570
  • 06 شهریور 1403 - 9:36
افزایش ۲ درصدی تردد زائران نسبت به سال گذشته
رئیس پلیس راه استان همدان گفت: از ابتدای طرح اربعین حسینی(۱۶ مرداد) تا شب گذشته حدود ۱۸ میلیون و ۲۰۰ هزار تردد داشته‌ایم که این تعداد، نسبت به سال گذشته حدود ۲درصد افزایش، داشته است.

علی فکری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«عصر همدان»گفت: از ابتدای طرح اربعین حسینی(۱۶ مرداد) تا شب گذشته حدود ۱۸ میلیون و ۲۰۰ هزار تردد داشته‌ایم که این تعداد، نسبت به سال گذشته حدود ۲درصد افزایش، داشته است.

وی ادامه داد: در حال حاضر وضعیت ترافیک پرحجمی را در جاده‌های برون شهری استان همدان شاهد هستیم، این وضعیت ترافیکی از سمت غرب کشور، به‌سمت همدان و مرکز بسیار سنگین و پرحجم است.

رئیس پلیس راه استان همدان با بیان اینکه، انتظار می‌رود این وضعیت ترافیکی سنگین در یکی دو روز آینده همچنان پایدار باشد، عنوان کرد: احتمال دارد امروز بعدازظهر شاهد کاهش این ترافیک سنگین باشیم و به امید خدا بیشتر زائران به مقصد خود رسیده باشند.

فکری خاطرنشان کرد: خوشبختانه، امسال ما شاهد کاهش تصادفات در محورهای غربی کشور هستیم، بطوریکه در این بازه زمانی نسبت به سال قبل، شاهد کاهش ۳ درصدی تصادفات بوده‌ایم.

وی ادامه داد: با وجود افزایش تردد در جاده‌های این استان، در ۴۸ ساعت گذشته سانحه فوتی در مسیرهای برون شهری این استان ثبت نشده است.

انتهای خبر/ سا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=222570
  • دیدگاه‌ها برای افزایش ۲ درصدی تردد زائران نسبت به سال گذشته بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.